کد خبر: ۱۹۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۰۲ تير ۱۴۰۰ - 23 June 2021
مدیر عامل بانک ایران زمین در گفتگو با بانکداری ایرانی ؛
مدیر عامل بانک ایران زمین، بهبود تجربه مشتری را اولین هدف در بانکداری دیجیتال دانست و گفت: رقابت در عرصه بانکداری تغییر کرده و رضایت مشتری از ارائه سطح مطلوب خدمات به شرط اصلی موفقیت در انتخاب یک بانک تبدیل شده است.

مدیر عامل بانک ایران زمین:بهبود تجربه مشتری هدف اول ما در بانکداری دیجیتال استمدیر عامل بانک ایران زمین، بهبود تجربه مشتری را اولین هدف در بانکداری دیجیتال دانست و گفت: رقابت در عرصه بانکداری تغییر کرده و رضایت مشتری از ارائه سطح مطلوب خدمات به شرط اصلی موفقیت در انتخاب یک بانک تبدیل شده است.

به گزارش بانکداری ایرانی ، مدیر عامل بانک ایران زمین با اشاره به اینکه در عصر حاضر بزرگترین هدف بانکداری احساس خوب مشتری است گفت: امروز برای مشتریان در کنار اعتماد، خدمات مالی و حسن شهرت موسسات مالی موضوع تجربه کاربری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


وی افزود: بانکداری وارد دوره جدیدی از حیات خود شده است. ما در حال ایجاد تجربه های جدید برای مشتریان و کسب و کارها هستیم. ما در عصر حاضر از همیشه به مشتری نزدیکتریم. و این نزدیکی به ما کمک می کند آنچه مشتری می خواهد را در اختیار او قرار دهیم.


مدیرعامل بانک ایران زمین، در ادامه صحبتهای خود با بیان این نکته که رقابت امروز در حوزه مشتریان است اظهار داشت: در گذشته تجربه مشتری فقط سطح مطلوبی از خدمات بود. اما امروز شرط اصلی موفقیت است!


پورسعید در ادامه صحبتهای خود گفت: در گذشته دنبال کردن رفتار تعداد زیادی از مشتریان کار بسیار دشواری بود اما در حال حاضر با بررسی اطلاعات آنها و تحلیل داده ها می توان خدمات بهتری و جامع تری ارائه کرد و در مواقعی که مشتریان از ارائه خدمات راضی نیستند به سرعت آنها را اصلاح و بهبود بخشید.


وی افزود: رویکرد ما در بانکداری دیجیتال شناخت هرچه بیشتر مشتریان، بهبود تجربه مشتری و ارائه خدمات شخصی شده است که نهایت به رضایت و خلق ارزش افزوده منجر خواهد شد.


مدیرعامل بانک ایران زمین در پایان پلتفرم فراز بانک ایران زمین را به عنوان اولین پلتفرم بانکداری دیجیتال در کشور دانست و گفت: بزودی با تلاش همکاران مشتریان ما تجربه متفاوتی در استفاده از خدمات بانکی نوین خواهند داشت.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: