کد خبر: ۱۹۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۷ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - 09 June 2021
عباس عمران‌پور، اقدامات مثبت انجام شده را حاصل کار گروهی کارکنان این شرکت عنوان و تاکید کرد: انتظار ما از شعب و شبکه فروش این است که شعب، خود را مانند یک شرکت استانی تلقی کرده و با برگزاری جلسات ماهانه منظم، عملکرد خود را بررسی و گزارش کنند.

افزایش ضریب نفوذ بیمه دانا، حاصل کار جمعی شعب و شبکه فروش است. معاون بازاریابی و توسعه شبکه فروش شرکت بیمه دانا با بیان مطلب فوق و با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین سرمایه صنعت بیمه نیروی انسانی است، افزود: سال گذشته را با اتفاقات خوب و امیدوارکننده‌ای به پایان رساندیم که این اتفاقات در دو بخش تحقق بودجه و کسب پرتفوی موردنظر و نیز پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران رخ داد.


عباس عمران‌پور، اقدامات مثبت انجام شده را حاصل کار گروهی کارکنان این شرکت عنوان و تاکید کرد: انتظار ما از شعب و شبکه فروش این است که شعب، خود را مانند یک شرکت استانی تلقی کرده و با برگزاری جلسات ماهانه منظم، عملکرد خود را بررسی و گزارش کنند.

معاون بازاریابی و توسعه شبکه فروش بیمه دانا، همدلی، تعامل و همکاری صمیمانه را گام مهمی در عبور از شرایط دشوار خواند و از مدیران ارشد خواست برای تحقق بودجه و رسیدن به پرتفوی پیش‌بینی شده تا پایان سال‌جاری، مانند گذشته به حمایت از شعب و شبکه فروش ادامه دهند.

عمران‌پور، حمایت از شبکه فروش را در بازار رقابت کنونی مهم و تاثیرگذار خواند و با اشاره به اینکه سرمایه بیمه دانا، وجود نیروی انسانی توانمند و زبده است، ابراز امیدواری کرد: با ادامه تعامل، و همفکری کارکنان ستاد و صف شاهد تحقق برنامه‌ها تا پایان سال باشیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: