کد خبر: ۱۹۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - 31 May 2021

مدل معروف در ۵۰ سالگی مادر شد

در یک خبر شگفت‌آور نائومی کمبل مدل 50 ساله، در حساب اینستاگرام خود اعلام کرد که مادر شده است. او تصویری از پاهای دخترک خود در دستش منتشر کرد و گفت: این نعمت زیبای کوچک، مرا به عنوان مادرش برگزیده است.

 
 

این مدل با به اشتراک گذاشتن عکس نوزادش فالوئرهای خود را در اینستاگرام متعجب کرد؛ او در این عکس دختر تازه متولدش را نوازش می‌کند و می‌گوید که تا به حال هرگز احساس "عشق بیشتر" نکرده بود.

مدل معروف در ۵۰ سالگی مادر شد

وی افزود: من به داشتن این روح مهربان در زندگی‌ام افتخار می‌کنم. هیچ کلمه‌ای برای توصیف میزان پیوند زندگی‌ای که اکنون با تو تقسیم می کنم وجود ندارد، فرشته من. هیچ عشقی بزرگتر از آن وجود ندارد.

علاوه بر این، سخنگوی "كمبل" از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری كرد و "نائومی" جزئیات بیشتری را در این پست ارائه نداد و همچنین نام كودک یا پدرش فاش نشد. تبریک‌ها پس از انتشار این پست از سوی مدل‌های معروف صنعت مد به سوی او سرازیر شد، توییتر هم از تبریکات خالی نبود. به طوریکه یکی از کاربران نوشت:

مدل معروف در ۵۰ سالگی مادر شد

مبارک باشه ملکه نائومی، واقعا برای تو و دخترکت خوشحالم. او خوش‌شانس بود.

دیگری نوشت: برای تو و فرزندت آرزوی بهترینها را داری.

سومین کاربر نوشت: مبارک باشه خواهر! مادر بودن زیباترین تجربه‌ای است که هر کسی دارد.

دیگری نوشت: چالشی بزرگتر و پاداشی بزرگ‌تر وجود ندارد، مبارک باشد.

مادر وی والری موریس کمبل نیز در مورد خوشبختی خود در مورد ورود نوزاد گفت که بسیار هیجان زده است. او همان تصویر را پست کرد و گفت: به دخترم نائومی برای تولد دخترش تبریک می‌گویم، من بسیار خوشحالم که این همه صبر کردم تا مادربزرگ شوم. سپس نائومی پاسخ پست مادرش را داد: ما عاشق شما هستیم .

 

مدل معروف در ۵۰ سالگی مادر شد

نائومی قبلاً اعلام کرده بود که ۶میشه به بچه دار شدن فکر میکند اما قصد نداشت برای تشکیل خانواده عجله کند. وی در گفتگو با مجله ES در سال 2017 گفته بود: من همیشه در مورد بچه دار شدن فکر می‌کنم. امروزه با روش‌های علمی هر زمان که بخواهم می‌توانم این کار را انجام دهم.

وقتی از او سوال شد که آیا به جای فرزندخواندگی، فرزندی را به تنهایی به دنیا می‌آورد ، پاسخ داد: شاید. شاید ... شاید.

نائومی در سال 2018 در گفتگو با Vogue گفت که دوست دارد روزی خانواده تشکیل دهد. وی گفت: من بچه دار شدن را دوست دارم. من هرگز در زندگی چیزی را رد نمی‌كنم. من بچه‌ها را دوست دارم و همیشه چنین خواهم بود. وقتی در كنار بچه ها هستم، خودم به بچه تبدیل می‌شوم. این دختر كوچكی است كه هرگز نمی خواهم از دست بدهم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: