کد خبر: ۱۹۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - 26 May 2021
در پایان اردیبهشت 1400
بانک ملت، در طول دو ماه نخست سال جاری تراز مثبت دو  هزار و 844  میلیارد تومان ثبت کرد که مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 54 درصد رشد داشته است و مانده تسهیلات این بانک با رشد 146 درصدی به رقم 621 هزار میلیارد تومان رسید.

بانک ملت در دومین ماه سال 1400 و در مجموع سه هزار و 610 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل دو هزار و 516  میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری اختصاص داد که حاصل آن ثبت تراز مثبت یک هزار و 94 میلیارد تومان بود.

به گزارش بانکداری ایرانی و بر اساس تازه ترین گزارش ماهیانه بانک ملت، در طول دو ماه نخست سال جاری تراز مثبت دو  هزار و 844  میلیارد تومان ثبت کرد که مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 54 درصد رشد داشته است. این بانک در دو ماه نخست سال گذشته چهار هزار و 265 میلیارد تومان در آمد از محل تسهیلات اعطایی درآمد کسب کرد و در مقابل دو هزار و 422 میلیارد تومان سود پرداخت کرده بود که حاصل آن ثبت تراز عملیاتی مثبت یک هزار و 844 میلیارد تومان بود.

این بانک خصوصی در مجموع 78 درصد درآمد تسهیلاتی، 96 درصد سود پرداختی به سپرده های سرمایه گذاری و بیش از 54 درصد تراز عملیاتی خود را در این دو ماه نسبت به دو ماه نخست سال گذشته افزایش داده است .

بانک ملت
 

وبملت در بخش تسهیلات اعطایی بیشترین درآمد را از سه سر فصل سایر تسهیلات، ارزی و سلف در این دوره کسب کرد و مانده تسهیلات اعطایی این بانک به رقم 621 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به پایان اردیبهشت سال قبل 146 درصد رشد داشته است . این بانک در پایان اردیبهشت سال 99 بیشترین تسهیلات اعطایی را به ترتیب در سه سر فصل سایر تسهیلات، فروش اقساطی و تسهیلات ارزی پرداخت کرده بود و در مجموع 252 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده بود.

این بانک بزرگ بورسی در بخش پرداخت سود به سپرده های سرمایه گذاری بیشترین سود را به سه سرفصل سپرده های کوتاه مدت ، گواهی سپرده سرمایه گذاری عام و دو ساله اختصاص داد و مانده سپرده های سرمایه گذاری این بانک در پایان اردیبهشت سال 1400 به رقم 623 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به پایان اردیبهشت سال گذشته 109 درصد افزایش داشته است. بانک ملت در سال پایان اریبهشت سال 99 بیشترین سود را به ترتیب در سه سپرده های یک ساله، کوتا مدت و گواهی سپرده سرمایه گذاری عام پرداخت کرده بود و مانده سپرده های سرمایه گذاری 297هزار میلیارد تومان بود.

بانک ملت
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: