کد خبر: ۱۹۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 20 May 2021
روابط عمومی بیمه دی با کسب 4 عنوان برتر، موفق شد عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور را از آن خود کرده و تندیس و لوح تقدیر این جشنواره را کسب کند.

روابط عمومی بیمه دی با کسب 4 عنوان برتر، موفق شد عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور را از آن خود کرده و تندیس و لوح تقدیر این جشنواره را کسب کند. 

به گزارش بانکداری ایرانی ،  مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه کشور با حضور دکتر سلیمانی رئیس‌کل، رحیم مصدق معاون طرح و توسعه، مفید امینی معاون نظارت، جلیلی قاسمی مدیرکل حوزه ریاست، مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و روابط بین‌الملل بیمه مرکزی و دکتر داوود زارعیان به عنوان نماینده هیات داوران جشنواره برگزار شد.

همایش امسال 9 محور «انتشارات»، «ارتباط با رسانه‌ها»، «امور تبلیغاتی»، «روابط عمومی الکترونیک»، «مطالعات (پژوهش‌های اجتماعی)»، «ارتباطات (درون‌سازمانی و برون‌سازمانی)»، «مدیریت و برنامه‌ریزی»، «سلامت و بیمه» و «خلاقیت و نوآوری» از طرف بیمه مرکزی اعلام شد تا روابط‌عمومی‌های صنعت با ارایه فعالیت‌ها، عملکرد و محصولات خود به رقابت بپردازند.

بیمه دی در بخش «مدیریت و برنامه‌ریزی» رتبه اول، در بخش «پژوهش‌های اجتماعی»و «روابط عمومی الکترونیک» رتبه دوم و در بخش « سلامت و بیمه» رتبه سوم را به دست آورد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: