کد خبر: ۱۹۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 16 May 2021
مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران به مناسبت فرا رسيدن ۲۷ ارديبهشت، در پيامي روز ارتباطات و روابط عمومي را به فعالان اين عرصه تبريک گفت.

مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران به مناسبت فرا رسيدن ۲۷ ارديبهشت، در پيامي روز ارتباطات و روابط عمومي را به فعالان اين عرصه تبريک گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در متن این پیام آمده است:


«ارتباطات را یکی از دانش‌های اثرگذار عصر حاضر می‌دانند. دانشي که به لطف آن مي‌توان با افکار عمومي ارتباط برقرار کرد، كار اطلاع‌رساني را انجام داد، بازخوردها را دريافت و رويه‌ها را اصلاح نمود. اين موضوع براي بانك‌ها كه سازمان‌هايي خدماتي هستند و با طيف وسيعي از آحاد جامعه سروكار دارند، اهميتي مضاعف مي‌يابد.
گستردگی فعالیت بانک‌ها سبب شده رویه‌هایي که پيش‌تر ‌اشاره شد درباره بانک‌ها حساسيت بيشتري پيدا کند. از همين رو نقش روابط عمومي در شبكه بانكي مؤثر، ضروري و غيرقابل چشم‌پوشي است.


روابط عمومی بانک‌ها در سال‌های گذشته موفق شده‌اند با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطي، فرآيند اطلاع‌رساني به مشتريان و مخاطبان را تسهيل کرده و ارتباطي گسترده‌تر، آسان‌تر و کم‌هزينه‌تر را بين جامعه هدف و سازمان برقرار کنند. از همين رو تلاش‌هاي انجام شده در اين حوزه قابل تقدير است.


روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این حوزه به‌ویژه کارکنان و مدیران روابط عمومي شبکه بانکي كشور تبريك مي‌گويم. بي‌شك تنها با تلاش‌هاي مضاعف شماست كه مي‌توان خدمات و فعاليت‌هاي نظام بانكي كشور را براي مردم تبيين و تشريح كرد.»

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: