کد خبر: ۱۹۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 11 May 2021
حرکت بیمه ملت در راستای شفاف سازی در حوزه دریافتی های مدیران نه تنها در راستای عمل به اصل نخستین صنعت بیمه با عنوان «حسن نیت» بوده است بلکه حرکت در مسیر انسجام و هماهنگی بیشتر با سیاست ها و رویه های ارکان های بالادستی به شمار می رود.

بیمه ملت در راستای شفافیت و گزارش عمومی به کلیه ذی نفعان اطلاعات مربوط به دریافتی های خود را در سامانه کدال افشا کرده است.


به گزارش بانکداری ایرانی،  حرکت بیمه ملت در راستای شفاف سازی در حوزه دریافتی های مدیران نه تنها در راستای عمل به اصل نخستین صنعت بیمه با عنوان «حسن نیت» بوده است بلکه حرکت در مسیر انسجام و هماهنگی بیشتر با سیاست ها و رویه های ارکان های بالادستی به شمار می رود. به همین دلیل باید اذعان کرد که بانکداری ایرانی نیز سعی دارد که برخی از ناهماهنگی های خبری با این هماهنگی ها در تصمیم و تدبیر این شرکت بیمه ای را تصحیح کند.


باید اذعان کرد که بیمه ملت درباره تئوری ها و ایده آل ها نظریه پردازی نکرده بلکه در کوتاهترین زمان ممکن با اعلام عمومی گزارشات مالی و فنی به مسائل پیش آمده پاسخ داده است تا بازدهی بیشتری را برای کلیه ذی نفعان ایجاد کند.


در روزهای اخیر ساختار و فرآیند تصمیم گیری در این شرکت بیمه ای نشان داد که جهت گیری آن شفافیت است و هیچ موضوعی حتی دریافتی های مدیران در زمره اطلاعات غیرقابل انتشار نیست. به عبارت دیگر بیمه ملت ثابت کرد که هیچ موضوعی را که با منافع جمعی مشتریان، سهام داران، ذی نفعان و ... در تقابل باشد مسکوت نمی گذارد.

بیمه ملت در مسیر افزایش سرمایه 976درصدی قراردارد و پرتفوی 2 هزار میلیارد تومانی سال گذشته آن به تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های دقیق ارکان جهت ساز مدیریتی اشاره می کند.
بیمه ملت در این مقطع حساس بیش از هر زمان دیگر به تمرکز بر راهبردهای اصلی خود توجه دارد و به نظر می رسد که بنا نیست ریسک های غیر عملیاتی بتواند هسته ی شکل گرفته فعلی را از ماموریت های خود منحرف کند.

اهداف و ماموریت های شبکه بزرگ نمایندگی ، سهام داران خرد و کلان و بازنشستگان و ... با این شرکت بیمه ای پیوند خورده است و بانکداری ایرانی نیز بنا نداشته و ندارد که این فضای تعاملی شکل گرفته را با انتشار برخی خبرها غبار آلود کند.

به نظر می رسد که عوامل غیراقتصادی و حاشیه های اطلاعاتی در شرایط فعلی که دورنمای اقتصادی و آینده این شرکت رو به توسعه است نه مطلوب شرکت است و نه ذی نفعان.


بنابراین انتشار دریافتی های بیمه ملت که بدون شک‌ حاصل خواست مدیران ارشد این سازمان است راهبردی در جهت کنترل ریسک های غیر سیستماتیک به شمار می آید و این سبک شفاف سازی های به هنگام میتواند به دستاوردهایی نظیر وفادار سازی کلیه ذینفعان و صاحبین سهام خرد و کلان منجر شود.


بنابراین این سایت خبری ضمن حمایت و همراهی از این حرکت خودجوش، تلاش می کند تا از این پس در جهت انتشار و انعکاس رویدادها و دستاوردهای مدیریتی این شرکت اقدام مضاعفی داشته باشد .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: