کد خبر: ۱۹۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 11 May 2021
معاون فناوری اطلاعات بانک دی از موفقیت بانک در ارائه خدمات شعبه‌ای به صورت غیرحضوری در دوران شیوع کرونا خبر داد.

معاون فناوری اطلاعات بانک دی از موفقیت بانک در ارائه خدمات شعبه‌ای به صورت غیرحضوری در دوران شیوع کرونا خبر داد.


به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، محمود زمان زاده در نشستی مجازی با نمایندگان شعب سراسر کشور گفت: در حال حاضر بانک دی با داشتن دستگاه‌های خودپرداز، خودگردان، کیوسک صدور کارت هدیه، خودبانک و کَش‌لِس، سبد محصولات خود را در حوزه ماشین‌های بانکی به بیش از 1200 دستگاه در سطح کشور رسانده است که با توجه به نسبت تعداد ماشین‌های بانکی به شعب یک اتفاق منحصربه‌ فرد اتفاق افتاده است.


وی با اشاره به اقدامات انجام شده در توسعه زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال در بانک دی گفت: از زمانی که بانک پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال را در دستور کار قرار داده است، ارائه API به سازمان‌ها و فین‌تک‌ها از طریق پلتفرم بانکداری باز فرابوم، قابلیت‌های احراز هویت غیرحضوری سجام، تعریف و ارائه امضای دیجیتال، بحث هویت دیجیتال، ثبت نام غیرحضوری اینترنت بانک، درخواست فراموشی رمز اینترنت بانک به صورت غیرحضوری، افتتاح حساب غیرحضوری، تکمیل ماشین‌های بانکی(خودپرداز، کش‌لس، خودگردان و کیوسک) با قابلیت ارائه خدمات ساتنا، پایا و دریافت رمز کانال‌های مدرن را برای مشتریان در بستری امن و راحت فراهم کرده است.


معاون فناوری اطلاعات بانک دی در پایان با اشاره به سرعت عمل و چابکی بانک دی در توسعه زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال در دوره شیوع کرونا تصریح کرد: در دوره شیوع ویروس کرونا با توسعه بانکداری دیجیتال در بانک دی، ضمن کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعبه، قسمت عمده‌ای از خدمات شعبه‌ای به آسانی و در نهایت سرعت و امنیت به صورت غیرحضوری ارائه شده است که امیدواریم با رهنمودهای همکاران شعب، شاهد افزایش استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری باشیم.


در پایان این نشست، پرسش و پاسخ تعاملی بین معاون فناوری اطلاعات و همکاران شعب به صورت صوتی انجام شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: