کد خبر: ۱۹۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 11 May 2021
تستNEO کاربردهای متنوعی در زمینه استخدام، ازدواج و تشخیص اختلالات روانشناسی دارد که تیم منابع انسانی بیمه حافظ به جهت توسعه و آموزش های اجتماعی- روانشناسی سرمایه های انسانی خود و همچنین به کارگیری استعدادهای پنهان کارمندان ، اقدام به برگزاری این آزمون کرد.

هدف منابع انسانی باید علاوه بر آموزش کارمندان به کارگیری استعدادهای آنان نیز باشد.


 به گزارش روابط عمومی بیمه حافظ، الهه باشکوه سرپرست منابع انسانی بیمه حافظ درخصوص برگزاری آزمون NEO بیان داشت: تستNEO کاربردهای متنوعی در زمینه استخدام، ازدواج و تشخیص اختلالات روانشناسی دارد که تیم منابع انسانی بیمه حافظ به جهت توسعه و آموزش های اجتماعی- روانشناسی سرمایه های انسانی خود و همچنین به کارگیری استعدادهای پنهان کارمندان ، اقدام به برگزاری این آزمون کرد.

باشکوه هدف از برگزاری این آزمون را شناخت بهتر کارمندان بیمه حافظ عنوان کرد و بیان داشت: انتخاب صحیح پرسنل جدید در بدو استخدام یکی از موارد کاربردی این آزمون می باشد و تحلیل آن برای کلیه پرسنل موجب شناخت بهتر کارمندان از خود می گردد.

سرپرست منابع انسانی بیمه حافظ اظهار کرد: این آزمون به ما کمک زیادی در خصوص کشف مهارت های نهفته کارمندان می کند و ما بعد از شناسایی توانایی های کارمندان می توانیم این از این مهارت ها در پیشرفت و توسعه سازمان استفاده کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: