کد خبر: ۱۹۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 08 May 2021
،بانک ملت با تعیین نرخ تعسیر ارز توسط بانک مرکزی برای گزارشگری پایان اسفند 99 ، از اثر با اهمیت بر ترازنامه و سود و زیان سال مالی منتهی به اسفند ۹۹ خبر داد  که پس از انجام محاسبات و در مهلت مقرر قانونی افشا خواهد شد.

به گزارش بانکداری ایرانی،بانک ملت با تعیین نرخ تعسیر ارز توسط بانک مرکزی برای گزارشگری پایان اسفند 99 ، از اثر با اهمیت بر ترازنامه و سود و زیان سال مالی منتهی به اسفند ۹۹ خبر داد  که پس از انجام محاسبات و در مهلت مقرر قانونی افشا خواهد شد.

براین اساس، محمد بیگدلی مدیرعامل "وبملت" اعلام کرد: با استناد به مفاد بخشنامه ۱۱ اردیبهشت بانک مرکزی مقررات نرخ تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی بانک‌ها و موسسات اعتباری غیر بانکی برای گزارشگری مالی پایان سال ۹۹ به منظور اعمال در دفاتر بانک ها و موسسات اعتباری غیر بانکی و تهیه صورت های مالی، ۱۹ هزار تومان برای هر یورو و ۱۵.۹ هزار تومان برای هر دلار آمریکا وسایل اسعار بر مبنای نرخ برابری یورو در پایان اسفند سال ۹۹ تعیین شود.

 

بانک ملت درباره آثار درآمدی نرخ تسعیر ارز سال مالی ۹۹ توضیح داد

لذا با توجه به خالص وضعیت باز ارزی این بانک، اثر با اهمیتی بر ترازنامه و سود و زیان سال مالی منتهی به اسفند ۹۹ خواهد داشت که پس از انجام محاسبات و در مهلت مقرر قانونی افشا خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: