کد خبر: ۱۹۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 28 April 2021
سال گذشته، سازمان تامین‌اجتماعی بعد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین میزان رشد را در شاخص‌های خدمات الکترونیک بین سایر دستگاه‌ها داشته است.

سال گذشته، سازمان تامین‌اجتماعی بعد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین میزان رشد را در شاخص‌های خدمات الکترونیک بین سایر دستگاه‌ها داشته است.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان تامین‌اجتماعی، سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، برای ششمین دوره متوالی، خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی را ارزیابی کرده‌است.

در این دوره ارزیابی یک هزار و۴۳۹ خدمت و ۵ هزار و۴۶۷ زیر خدمت در بین ۱۵۴ دستگاه اجرایی کشور از منظر ۳۱ شاخص و ۹ نشانگر مورد ارزیابی قرار گرفت.

ارزیابی دوره ششم بر مبنای چهار اولویت سیاستی «دولت کاربرمحور، دولت شفاف، دولت یکپارچه و دولت مشارکتی» برگرفته از مدل‌های بلوغ مرحله‌ای، مطالعات دولت الکترونیکی در اروپا و تجربیات ۱۰ کشور منتخب متناسب با شرایط کشور در EGDI ارزیابی سازمان ملل حوزه دولت الکترونیکی تبیین و اجرا شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: