کد خبر: ۱۹۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 26 April 2021
حجت‌الله مهدیان بر لزوم مدیریت صحیح منابع و مصارف به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مهارت‌های روسای شعب تاکید کرد.

تعدادی از باجه‌های بانک توسعه تعاون به شعبه تبدیل می‌شوند. در همین راستا مدیرعامل بانک توسعه تعاون به کسب مجوز تبدیل تعدادی از باجه‌های بانک به شعبه اشاره کرد و گفت: با تبدیل باجه‌ها به شعبه، سطح ارائه خدمات واحد بانکی بالاتر رفته و امکان تسریع خدمات فراهم می‌شود.


حجت‌الله مهدیان بر لزوم مدیریت صحیح منابع و مصارف به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مهارت‌های روسای شعب تاکید کرد.

وی اظهار کرد: مدیریت صحیح منابع و مصارف در ارکان ستادی و صف بانک به‌عنوان یکی از مولفه‌های موفقیت و اثربخشی بانک‌مطرح است و روسای شعب نیز با تجهیز منابع و نیز تخصیص بهینه منابع می‌توانند در ارتقای سطح عملیات بانکداری توسعه‌ای نقش موثری ایفا کنند.

مهدیان گفت: استان تهران سهمی مهم و تاثیرگذار در عملکرد بانک دارد و بهبود مستمر شاخص‌های استان ضمن ارتقای عملکرد استان موجب تحرک و تاثیر مثبت در سایر استان‌ها می‌شود. وی به افزایش حجم عملیات بانکی و تکالیف ملی به‌ویژه در استان تهران اشاره کرد و گفت: جذب نیروی انسانی موثر و استقرار نیروی انسانی جدید در مجموعه شعب و تقویت کادر ارائه خدمات در شعب از مهم‌ترین نیاز‌های بانک است که راهکار‌ها و اقدامات در این حوزه نیز به نحو مناسبی در دست انجام است. مدیرعامل بانک توسعه تعاون توجه به برنامه عملیاتی ابلاغی و ایفای نقش شایسته همکاران شعب را در پاسخگویی و تامین نیاز‌های بانکی و مالی اشخاص حقیقی و نیز کارآفرینان و تعاونگران بسیار مهم برشمرد و گفت: نتیجه کار همکاران باید به‌گونه‌ای باشد که اثربخشی خدمات بانک در منطقه جغرافیایی شعبه ملموس و قابل درک بوده و اقشار اجتماعی حاضر در منطقه جغرافیایی از حضور بانک در منطقه بهره‌مندی مورد انتظار را کسب کنند. وی تصریح کرد: رفتار حرفه‌ای و اخلاق حسنه و ارائه خدمات بهینه به مشتریان و مراجعان همواره سرلوحه کار همکاران شعب بوده است و در مقطع کنونی نیز شایسته است مورد دقت واقع شود. وی به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط شعب جهت حفظ سلامت همکاران، مشتریان و جامعه محلی تاکید کرد و گفت: نظام بانکی با توجه به نقش حساس و بی‌بدیل در فضای اقتصادی جامعه، در شرایط دشوار همواره در صحنه بوده است و با توجه به نقش حیاتی همکاران ضروری است کلیه اقدامات و تجهیزات مورد نیاز برای حفظ سلامت آنها مهیا شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: