کد خبر: ۱۹۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 21 April 2021
سید مجید بختیاری، مدیرعامل بیمه ایران با بیان این مطلب، در معارفه معاون فنی جدید بیمه ایران گفت: درک هویت واقعی بیمه ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید به عنوان اولین و مهم‌ترین موضوع شرکت در نظر گرفته شود و نسبت به آن مسوول باشیم تا به هویتی که حق شرکت است برسیم.

داشتن برنامه و نقشه راه در مدیریت یک بنگاه اقتصادی مهم و حیاتی است و هدف‌گذاری و حفظ منافع و حرمت‌ها باید به گونه‌ای باشد که در پایان عملیات و ارائه صورت‌های مالی به مجمع عمومی شرکت، سود دیده شود یعنی ترسیم اهداف و اجرای برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که شرکت به سود مناسب برسد.


سید مجید بختیاری، مدیرعامل بیمه ایران با بیان این مطلب، در معارفه معاون فنی جدید بیمه ایران گفت: درک هویت واقعی بیمه ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید به عنوان اولین و مهم‌ترین موضوع شرکت در نظر گرفته شود و نسبت به آن مسوول باشیم تا به هویتی که حق شرکت است برسیم.

وی افزود: بیمه ایران علاوه بر تکالیف و مسوولیت‌های اجتماعی باید به امور بیمه‌ای و ماموریت‌های سازمانی که در شرکت‌های بیمه جاری است، از جمله صدور بیمه‌نامه، وصول حق بیمه، پرداخت خسارت و سایر موارد دیگر نیز بپردازد. شخصیتی مانند بیمه ایران به دلیل اجتماعی کارکرد وسیع‌تری نسبت به سایر شرکت‌های بیمه دارد. بیمه ایران باید به عنوان پیشرو بازار بیمه کشور در نوآوری و تولید بیمه‌نامه‌های جدید نقش مهمی داشته باشد. از این رو، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که وقتی با دیجیتالی شدن و هوش مصنوعی مواجه شدیم بتوانیم توانایی سازگاری با سطح زندگی مردم، تمایلات و انتظارات آنها را داشته باشیم .

بختیاری ارائه روش‌های سنتی را هم سطح انتظارات مردم و جامعه ندانست و تصریح کرد: رویکرد مهم در این زمینه این است که به‌رغم کارهای خوبی که در سال‌های گذشته اتفاق افتاده، اما بر اساس تمایلات و انتظارات مردم باید طرح‌های بهتری را برای تسهیل خدمت‌رسانی و بهره‌مندی مردم از خدمات خود فراهم کنیم. از سوی دیگر باید با خلاقیت و نوآوری به سمت ایجاد خدمات و محصولاتی که کارکرد اساسی در زندگی مردم داشته باشند برویم، خلق این محصولات و ارائه خدمات باید بسیار دقیق و منظم و بر اساس سیستم‌های جدید باشد.

وی توجه به حوزه‌های مالی و اقتصادی را مهم دانست و ادامه داد: برای تقویت این حوزه‌ها همواره نیاز به برنامه‌ریزی داریم؛ اما فراموش نکنیم که بیمه ایران بزرگ‌ترین شبکه ارتباطی خدمت‌رسانی را در کشور دارد. بنابراین هدف‌گذاری ما تنظیم چارچوب‌ها، برای رسیدن به شبکه فروش کارآمد و پویا است؛ چرا که وقتی بهترین طراح و محصول بیمه‌ای را داشته باشیم، این بخش فروش است که باید آن را عرضه کند و با دیجیتالی کردن صدور بیمه‌نامه‌ها و ایجاد شبکه فروش هوشمند، نتایج بهتری خواهیم گرفت.

بختیاری، در خصوص نقش بیمه ایران در بازار بیمه نیز گفت: بیمه ایران به عنوان یک موسسه دولتی و براساس سیاست‌های کلی کشور برای صیانت از اهداف بالادستی حرکت می‌کند، اما این به معنای از دست دادن بازار و دوری از اصول رقابت نیست، سهم بازار را نباید به راحتی از دست بدهیم. جهت‌گیری و سیاست کلان بیمه ایران، هم افزایی با بخش‌خصوصی برای بزرگ کردن بازار و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور است .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: