کد خبر: ۱۹۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - 14 April 2021
روابط عمومی‌ها برای تبدیل فعالیت‌ها، خدمات و دستاوردهای صنعت بیمه به یک گفتمان همگانی، باید خود را تجهیز کنند.

روابط عمومی‌ها برای تبدیل فعالیت‌ها، خدمات و دستاوردهای صنعت بیمه به یک گفتمان همگانی، باید خود را تجهیز کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی، رئیس‌کل‌بیمه مرکزی که به‌صورت مجازی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: بخشی‌نگری و رویکرد جزیره‌ای در امر ارتباطات و اطلاع‌رسانی، نتایج دلخواهی در پی نخواهد داشت و برای رسیدن به اهداف کلان روابط عمومی باید نهاد ناظر و تمامی ارکان صنعت در کنار هم فعالیت کنند.

رئیس‌کل بیمه مرکزی آگاه‌سازی سیاست‌گذاران و مدیران مجموعه‌ها را پیش‌نیازی برای آگاهی‌بخشی عمومی، ارزیابی و اظهار کرد: رصد نقطه نظرات مردم و تامین خوراک خبری برای مدیران و بیان مسائل شرکت‌ها با ادبیات رسانه‌ای از ماموریت‌های مهم مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود.

او از روابط عمومی‌ها به‌عنوان مهم‌ترین بازوهای خلاق مدیران، نام برد و تصریح کرد: مشارکت‌پذیری و نوآوری در امر اطلاع‌رسانی و همچنین پرهیز از عملکردهای ویترینی و برنامه‌های شعارزده می‌تواند جایگاه سازمان را ارتقا ببخشد.

رئیس شورای‌عالی بیمه با تاکید بر ضرورت رفتار حرفه‌ای روابط عمومی ها، خاطرنشان کرد: در حقیقت باید شرایط به گونه‌ای طراحی شود که در آینده نزدیک، صنعت بیمه در مسیر برنامه‌ریزی شده صحیح حرکت کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: