کد خبر: ۱۹۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - 03 April 2021
بیمه معلم در اسفندماه سال گذشته ۲۱۲ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و ۱۸۴ هزار میلیارد تومان از زیان بیمه شدگان این شرکت جبران کرد تا پرونده عملیات بیمه گری این شرکت با تراز عملیاتی مثبت ۸۲۸ میلیارد تومان نسبت خسارت ۷۳ درصدی در سال ۹۹ بسته شود.

به گزارش بانکداری ایرانی، بیمه معلم در اسفندماه سال گذشته ۲۱۲ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و ۱۸۴ هزار میلیارد تومان از زیان بیمه شدگان این شرکت جبران کرد تا پرونده عملیات بیمه گری این شرکت با تراز عملیاتی مثبت ۸۲۸ میلیارد تومان نسبت خسارت ۷۳ درصدی در سال ۹۹ بسته شود.

براساس این گزارش این شرکت بیمه ای در طول ۱۲ ماه سال گذشته سه هزار و ۶۸ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد که نسبت به سال قبل از آن نزدیک به ۳۰ درصد افزایش داشته است و دو هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که نسبت به سال قبل از آن ۴۷ رشد داشته است، حاصل کار این شرکت بورسی در سال گذشته ثبت تراز مثبت ۸۲۸ میلیارد تومان بود .

بیمه معلم در ۱۲ ماه سال ۹۸ تراز عملیاتی مثبت ۸۴۲ میلیارد تومان را ثبت کرده بود که حاصل تولید دو هزار و ۳۶۶ میلیارد تومان حق بیمه و پرداخت یک هزار و ۵۲۴ میلیارد تومان خسارت بود .

این شرکت بیمه علارغم کاهش ۱۱ درصدی سهم دو رشته پر ریسک ثالث و درمان و افزایش سهم ۸ درصدی رشته کشتی و دو درصدی سهم بیمه های زندگی در پرتفوی خود با کاهش نزدیک به دو درصدی تراز عملیاتی در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ روبرو شد و نسبت خسارت این شرکت هم از ۶۴.۴۱ درصد در سال ۹۸ به ۷۳ درصد در سال ۹۹ افزایش یافت.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: