کد خبر: ۱۹۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - 01 April 2021
آیین بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران با عنوان «جشن ملی پرچم» و کنسرت سالار عقیلی و ارکستر ملی ایران با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود. در این مراسم که به صورت اختصاصی از لنز ایرانسل پخش می‌شود، سالار عقیلی برای نخستین بار، دو قطعه «نوروز» و «پرچم» را اجرا خواهد کرد.

بانکداری ایرانی- آیین بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران با عنوان «جشن ملی پرچم» و کنسرت سالار عقیلی و ارکستر ملی ایران با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود. در این مراسم که به صورت اختصاصی از لنز ایرانسل پخش می‌شود، سالار عقیلی برای نخستین بار، دو قطعه «نوروز» و «پرچم» را اجرا خواهد کرد.

به گزارش روابط ‌عمومی ایرانسل، این مراسم، همزمان با 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با همراهی مسؤولان کشوری و لشکری، مدیران ارشد شهری، نمایندگان خارجی و رؤسای هیأت‌های دیپلماتیک مقیم تهران برگزار و طی آن، از مدافعان سلامت و قهرمانان مبارزه با بیماری کرونا تجلیل می‌شود.

در این آیین که پنج‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰، از ساعت ۱۷ در محل «گذر فرهنگ» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود، سالار عقیلی به همراه ارکستر ملی ایران، هشت قطعه موسیقی را اجرا می‌کند که دو قطعه «نوروز» و «پرچم» در این مراسم، برای نخستین بار اجرا می‌شوند.

جشن ملی پرچم، امسال برای هفتمین دوره، در قالب جشنواره نوروزی «عید شرقی» و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، به همت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و نیز تلویزیون تعاملی «لنز» ایرانسل به نشانی lenz.ir تماشا کنند. بخش مربوط به کنسرت سالار عقیلی، از ساعت ۱۸، به صورت زنده و اختصاصی از لنز پخش می‌شود.

https://irancell.ir/b/285523/b

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: