کد خبر: ۱۹۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - 26 March 2021
رئیس قرارگاه نوروزی شهید مهدی سلماسی پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۴۷۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و احتکاری در سطح کشور خبر داد.

بانکداری ایرانی- رئیس قرارگاه نوروزی شهید مهدی سلماسی پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۴۷۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و احتکاری در سطح کشور خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و در عمل به شعار سال جدید "تولید، پشتیبانی، مانع زدایی ها" کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی برای رفع موانع و پشتیبانی از تولید داخل از طریق ادامه طرح تشدید مبارزه با جرایم اقتصادی، قاچاق و احتکار، با انجام اقدامات خاص پلیسی به صورت نامحسوس در ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف مقدار قابل توجهی کالای قاچاق و احتکاری در سطح کشور شدند.

وی افزود: کارآگاهان در بازرسی از انبارها و مراکز توزیع کالا، انواع کالای قاچاق و احتکاری از قبیل لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات رایانه و تلفن همراه، اقلام پزشکی و دارو، لوازم یدکی خودرو، پوشاک به همراه انواع احشام و طیور و سوخت را کشف کردند.

رئیس قرارگاه نوروزی شهید مهدی سلماسی پلیس امنیت اقتصادی ناجا در ادامه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کلی کالاهای مکشوفه را بیش از ۴۷۴ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۱۳۴ خودرو متعلق به متهمان توقیف و ۲۴۰ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی در پایان ضمن اعلام آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس امنیت اقتصادی در مقابله و مبارزه جدی و بی امان این پلیس با انواع جرایم اقتصادی از هموطنان درخواست کرد در صورت آگاهی و مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز و غیر قانونی از سوی افراد سود جو و متخلف موضوع را از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: