کد خبر: ۱۹۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - 24 March 2021

 دكتر حسين مهری مديرعامل بانك صنعت و معدن در آستانه فرا رسيدن نوروز باستانی پيامی صادر كرد. در اين پيام آمده است:
 

نرم نرمك می رسد اينك بهار خوش به حال روزگار


سالي آكنده از بيم و اميد را پشت سر مي گذاريم. سالي استثنايي با رويدادي شگرف و البته نامطلوب كه قدرت و غرور انسان را به چالشي بزرگ فرا خواند و جان شيرين انسان هاي بي شماري را گرفته است. خانواده بزرگ بانك صنعت و معدن هم در اين سال عزيزاني را از دست داد كه به روان پاكشان همچون ساير هم‌وطنان از دست رفته درود مي فرستيم و از خداوند رحمان برايشان طلب آمرزش و رحمت واسعه داريم.


نوروز طليعه دار بهار، بهار نويدبخش تغيير و تغيير هماره قرين اميد به بهروزي است. پس اميدوار به روزهاي بهتر گام در سالي مي گذاريم كه آخرين سال سده چهاردهم است و شايد اين تداعي گردش سده ها، نويد بخش «حول حالنا الي احسن الحال» باشد.


در حالي از سال 1399 عبور مي كنيم كه با وجود مضيقه ها و دشواري هاي سترگ در عرصه بانكداري توانستيم به ويژه در عرصه تحول ديجيتال گام هاي بزرگي برداريم و آماده حركت هايي بس عميق تر در سال و ساليان پيش رو شويم. اين مهم بي شك بدون پشتوانه نيروي انساني كارآمد و متعهد ميسر نبود و با اتكا به چنين دستاوردي اميد به شتاب بخشيدن به سرعت اعتلاي بانك در اين حوزه و عرصه هاي ديگر و استمرار پيشگامي بانك خود در عرصه خدمت رساني به جامعه هستيم.


اينجانب فرارسيدن سال نو و عيد نوروز را به همه ذينفعان بانك از مشتريان گرفته تا كاركنان را تبريك گفته و سالي سرشار از موفقيت و سلامت براي همگان از خداوند منان آرزومندم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: