کد خبر: ۱۹۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - 21 March 2021
با حکم حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، "کیهان عباسیان" به سمت سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

بانکداری ایرانی- با حکم حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، "کیهان عباسیان" به سمت سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی عصر شنبه حکم صادره توسط دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را منتشر کرد.
در این حکم آمده است: با عنایت به تفویض اختیار رییس جمهوری محترم و در اجرای ماده ۶ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری- صنعتی و به موجب این حکم به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می شوید.
در بخش دیگری از این حکم خطاب به عباسیان آمده است: امید است با عنایت به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری(مدظله) به سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» در انجام شایسته وظایف محوله و تحقق منویات یاد شده با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید با اتکال به خداوند متعال و با تشریک مساعی کلیه همکاران سازمان منطقه در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف قشم در طول دوره خدمت، نقش موثر و سازنده ای ایفا نمایید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: