کد خبر: ۱۹۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - 11 March 2021
گواهینامه‌‌های‌‌ استاندارد ISO10002:2018 (سیستم مدیریت شکایت مشتریان) و ISO10004:2018 (سیستم مدیریت کیفیت پایش و نظارت رضایت‌مندی مشتریان) بیمه کوثر تمدید شد.

گواهینامه‌‌های‌‌ استاندارد ISO10002:2018 (سیستم مدیریت شکایت مشتریان) و ISO10004:2018 (سیستم مدیریت کیفیت پایش و نظارت رضایت‌مندی مشتریان) بیمه کوثر تمدید شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر، دریافت این گواهینامه‌ها نشان از عملکرد کارکنان شرکت در دستیابی به اهداف شرکت از جمله افزایش رضایت مشتریان و ذی‌نفعان و در نهایت اعتمادسازی و وفادارسازی آن‌هاست.
محورهای اصلی گواهینامه‌‌‌ استاندارد ISO10002:2018، تعیین چارچوب رسیدگی به شکایات، برنامه‌ریزی، طراحی و توسعه است که در نهایت به ایجاد راه‌های ارتباطی، دریافت، ردیابی، تایید دریافت، ارزیابی اولیه، بررسی، پاسخ، اطلاع‌رسانی تصمیم، بسته‌شدن شکایت و نگهداری و بهبود سیستم اجرا منجر می‌شود.


محورهای اصلی گواهینامه‌‌‌ استاندارد ISO 10004:2018(سیستم مدیریت کیفیت پایش و نظارت رضایتمندی مشتریان) تعیین چارچوب نظارت و ارزیابی رضایت مشتری، برنامه‌ریزی، طراحی و توسعه است که شناسایی مشتریان و انتظار آن‌ها، جمع‌اوری داده‌های رضایت‌سنجی مشتری، تحلیل داده‌های رضایت مشتری، ارتباط اطلاعات رضایت مشتری، پایش رضایت مشتری و نگهداری و بهبود سیستم را در پی داشته است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: