کد خبر: ۱۹۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - 07 March 2021
بیمه آسیا در سال‌های اخیر همواره در خصوص بیمه بدنه ماشین یکی از خوشنام ترین شرکت‌های بیمه بوده است این وضعیت گویای آن است که این شرکت در حوزه بیمه بدنه فعالیت مستمر و منصفانه ای داشته است که مشتریان زیادی را توانسته است جذب کند.

 بیمه آسیا در سال‌های اخیر همواره در خصوص بیمه بدنه ماشین یکی از خوشنام ترین شرکت‌های بیمه بوده است این وضعیت گویای آن است که این شرکت در حوزه بیمه بدنه فعالیت مستمر و منصفانه ای داشته است که مشتریان زیادی را توانسته است جذب کند.


به گزارش بانکداری ایرانی،  بیمه بدنه یکی از بیمه اختیاری است که در بین بیمه گذاران جذابیت زیادی دارد و برای پوشش انواع ریسک های احتمالی مانند سرقت و تصادف مورد استفاده قرار می‌گیرد و در سالهای اخیر به دلیل افزایش آمار سرقت مورد توجه قرار گرفته است.


بیمه بدنه خودرو در بین شرکت های بیمه نیز وضعیت خاصی دارد چرا که همه شرکت ها در این حوزه ورود نمی کنند. بیمه پارسیان به دلیل نوع همکاری که با صنعت خودرو سازی دارد، بیمه بدنه یکی از جذاب ترین رشته های بیمه برای این شرکت بوده است.


بیمه کوثر نیز به دلیل دسترسی افراد خاص به این شرکت و نوع قرارداد با ارگانهای خاص این رشته را مورد توجه قرار داده است.


اما وضعیت بیمه آسیا در این حوزه، وضعیت خاصی است. بیمه آسیا در بین شرکت های بیمه خصوصی یکی از خوشنام ترین شرکت های بیمه گری است. چرا که توانسته در یازده ماه منتهی به بهمن 99 بالغ بر یازده هزار میلیارد ریال حق بیمه تولید کند. که در حقیقت یک سوم کل حق بیمه تولیدی در بین این دوازده شرکت مطرح بیمه گری متعلق به بیمه آسیا بوده است.


این شرکت در حوزه خسارت نیز منصفانه برخورد کرده و نسبت خسارت شرکت گویای پویا بودن این رشته از بیمه گری در بین شرکت و مشتریان شرکت است. در بین شرکت های بیمه میهن کمترین میزان جذب بیمه بدنه را داشته است. بعد از آن دی قرار دارد که به دلیل تمرکز بر بیمه درمان در این حوزه چندان ورود نکرده است.

 

نکته جالب توجه در این رشته نسبت خسارت 39 درصدی ان است که یکی از نسبت های بسیار جذاب برای شرکت های بیمه است.

 

بیمه آسیا؛ خوشنام ترین شرکت برای بیمه بدنه خودرو
بیمه بدنه خودرو یکی از بیمه های اختیاری در صنعت بیمه است که به طورکلی خطرات تحت پوشش بیمه بدنه به دو دسته خطرات اصلی و فرعی تقسیم می‌شوند. خطرات اصلی مانند سرقت کلی، خساراتی که حین نجات و انتقال خودرو به آن وارد می‌شود، رخ دادن حادثه برای اتومبیل، خساراتی که با رخ دادن حوادث آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه به وسیله‌‌نقلیه بیمه‌شده و یا وسایل یدکی همراه آن وارد می‌شود و خسارت‌های وارده به لاستیک و چرخ‌های موضوع بیمه‌شده، می‌باشد.

 

بیمه‌گذاران میتوانند با پرداخت حق‌بیمه‌ی بیشتری به شرکت‌بیمه، از پوشش‌های اضافی (خطرات فرعی) زیر بهره‌مند شوند.


جبران خسار‌ت‌ وسیله‌نقلیه در برابر حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و فوران آتش‌فشان
سرقت لوازم و قطعات خودرو
پاشش رنگ و اسید بر روی خودرو
شکست شیشه
پرداخت هزینه ایاب‌وذهاب
نوسانات بازار
خسارات وارد شده بر بدنه خودرو بر اثر کشیده شدن میخ و یا اشیای نوک‌تیز
خسارت‌های ناشی از کاهش ارزش خودرو
هزینه توقف خودرو در زمان بروز حادثه
پوشش حذف استهلاک
پوشش حذف فرانشیز
خسارت‌های وارد شده به خودرو خارج از مرز‌های کشور
خسارت‌های وارد شده بر بدنه خودرو بر اثر آزمایش سرعت و حمل مواد منفجره.

لیلا فریادرس
خبرهای مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: