کد خبر: ۱۹۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - 04 March 2021
لورن جواب داد: "فر پیتزاپزی" هرچند مهمانان این برنامه رادیویی -به قول خودشان "کشتی‌شکستگان"- نباید چیز‌های مصرفی کاربردی (مثل غذا یا قایق نجات) را انتخاب کنند، اما لورن در دفاع از انتخاب خود گفت پیتزا درست کردن کاری فراتر از غذا پختن است.

سوفیا لورن فضای مجازی را منفجر کرد

ستاره سینمای کلاسیک با یک پاسخ ساده به این سؤال که اگر به جزیره بی آب و علف برود چه چیزی را با خودش خواهد برد، کاربران در فضای مجازی را به وجد آورد.

هواداران شبکه‌های اجتماعی که مصاحبه سوفیا لورن در برنامه آوارگان جزیره بی‌آب‌وعلف (Desert Island Discs) را دنبال می‌کردند، او را مورد تشویق و تحسین قرار دادند.

این بازیگر سرشناس ایتالیایی که در قسمت جدید این برنامه در رادیو چهار بی‌بی‌سی حضور پیدا کرده بود، حالا در توییتر "ترند" (پرطرفدار) شده است.

لورن که با مجری این برنامه لورن لاورن مصاحبه می‌کرد، در مورد برخی موضوعات بی‌پرده سخن گفت که خاطرات دوران کودکی‌اش از جنگ و "نقش‌آفرینی تمام عیار" در فیلم "طلای ناپل" به کارگردانی ویتوریو دسیکا محصول سال ۱۹۵۴، از جمله آن‌ها بود، اما آنچه بیش از همه در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت، پاسخ هنرپیشه ۸۶ ساله به این پرسش لاورن بود که اگر گذارش به جزیره‌ای بی‌آب‌وعلف بیفتد، کدام یک از وسایل تجملی را با خود برمی‌دارد؟

لورن جواب داد: "فر پیتزاپزی" هرچند مهمانان این برنامه رادیویی -به قول خودشان "کشتی‌شکستگان"- نباید چیز‌های مصرفی کاربردی (مثل غذا یا قایق نجات) را انتخاب کنند، اما لورن در دفاع از انتخاب خود گفت پیتزا درست کردن کاری فراتر از غذا پختن است.

این برنده جایزه اسکار گفت: "پیتزا درست کردن مثل شعر سرودن است. حسش را نداشته باشی نمی‌توانی. اما اگر حسش را داشته باشیم کل عمرمان از این کار سیر نخواهیم شد. "

یکی از کاربران توییتر پس از آوردن سخن لورن اضافه کرد: "سوفیا لورن در برنامه آوارگان جزیره بی‌آب‌وعلف، روز جمعه محشری برای ما ساخت. "

کاربر دیگری نوشت: "سوفیا لورن "دبوسی" و "الا" را انتخاب کرد و وسیله تجملی‌اش هم فر پیتزاپز بود. نباید گفت خوشا به حال همسرش کارلو پونتی؟ مردک خرشانس! "

پونتی که تهیه‌کننده فیلم است، از سال۱۹۶۶ تا سال ۲۰۰۷ همسر سوفیا لورن بود.

یکی از ترانه‌های انتخابی این هنرپیشه "کلر ماه‌صورت" از کلود دبوسی بود که آن را به مادرش تقدیم کرد. ترانه دیگر هم "زیر پوستم رفته‌ای" از الا فیتزجرالد بود.

کاربر دیگری نوشته است: "در برنامه آوارگان جزیره بی‌آب‌وعلف، انتخاب سوفیا لورن برای وسیله تجملی، فر مخصوص پختن پیتزا بود و صادقانه بگویم واقعا کیف کردم از این انتخاب. " دیگری نوشت: "فر پیتزاپزی که سوفیا لورن با خودش به جزیره می‌برد اصلا به نوعی بهانه زندگی من است. "

دیگری نوشت: "سوفیا لورن فر مخصوص پیتزا پختن را برای بردن به جزیره بی آب و علف انتخاب کرد. این بشر خداست! "

تازه‌ترین نقش‌آفرینی لورن در فیلم "زندگی پیش رو" به کارگردانی پسرش ادواردو پونتی است که از نتفلیکس پخش می‌شود.

منبع: سرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: