کد خبر: ۱۹۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - 04 March 2021
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برنامه ریزی‌های صورت گرفته به منظور بهره برداری از ۲۰ طرح دریایی و بندری به ارزش ۳ هزار ۳۵۶ میلیارد ریال عصر امروز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان خبر داد.

بانکداری ایرانی- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برنامه ریزی‌های صورت گرفته به منظور بهره برداری از ۲۰ طرح دریایی و بندری به ارزش ۳ هزار ۳۵۶ میلیارد ریال عصر امروز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان خبر داد.

علیرضا محمدی کرجی ران صبح امروز(۱۴ اسفندماه) در تشریح این طرح‌ها افزود: بهره‌ برداری از پایانه لجستیک کالا و کانتینر و مخازن نگهداری فرآورده های نفتی از جمله پروژه‌های آماده افتتاح است که با حضور وزیر راه و مدیران ارشد کشوری و استانی به بهره برداری می رسند.

وی عنوان کرد: تعمیرات اساسی خط ۵ ریلی بندر شهید رجایی، بهره برداری از پروژه دیسپاچینگ برق مجتمع بندری شهید رجایی، پایانه ترانزیتی و صادراتی و پایانه کالای خطرناک از دیگر برنامه های سفر یک‌ روزه وزیر راه و شهرسازی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: همچنین مرکز ارائه خدمات اداری و خدماتی، کانال هدایت آبهای سطحی ورودی شرقی و سامانه مانیتورینگ دوربین‌های مدار بسته یگان حفاظت از دیگر طرح هایی است که با حضور وزیر راه و شهرسازی راه اندازی، افتتاح و بهره برداری می شوند.

محمدی کرجی ران، بهره برداری از چندین فروند اسکله گردشگری در بنادر و جزایر استان و همچنین بهره برداری از یک دستگاه x-ray در جزیره ابوموسی را بخش دیگری از این طرح‌ها عنوان کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، مجموع ۲۰ پروژه دریایی و بندری را به ارزش ۳ هزار ۳۵۶ میلیارد ریال با اشتغالزایی یک‌هزار و ۴۳ نفر اعلام کرد که عصر امروز ۱۴ اسفندماه به شکل تجمیع شده در بندر شهید رجایی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان وزیر راه و شهرسازی در این سفر از فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی و همچنین سه پست اسکله نفتی در حال احداث این بندر بازدید خواهد کرد.

برچسب ها: هرمزگان ، وزیر راه ، دریا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: