کد خبر: ۱۹۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - 15 February 2021
چهار رویداد صنعتی و معدنی متالورژی، چوب، کیف وکفش و دکوراسیون امروز (دوشنبه، ۲۷ بهمن‌ماه)‌ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد.

بانکداری ایرانی- چهار رویداد صنعتی و معدنی متالورژی، چوب، کیف وکفش و دکوراسیون امروز (دوشنبه، ۲۷ بهمن‌ماه)‌ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، این چهار نمایشگاه که با حضور «مهدی صادقی‌نیارکی» معاون امور صنایع وزارت صنعت و «حسن زمانی» مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران افتتاح شد، با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا از امروز تا روز پنجشنبه (۳۰ بهمن‌ماه) برگزار می‌شوند.

برپایه این گزارش، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متافو، متالورژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین‌کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری) با حضور صنایع پیشران این بخش افتتاح شد.

پیش از این نیز میدکس، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون به عنوان مهمترین رویداد حوزه معماری در ایران و میزبان شرکت‌های فعال در حوزه معماری و طراحی، دکوراسیون و تجهیزات، دیوارپوش و کف‌پوش، فرش، پرده و لوازم تزئینی، انواع مبلمان فضای باز، نورپردازی و فناوری‌های نوین ساختمان افتتاح شده بود.

همچنین هفتمین نمایشگاه امپکس به عنوان تنها نمایشگاه مرتبط تخصصی با صنایع چرم، کیف و کفش در کنار نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب (وودکس) آغاز به کار کرد.

در جریان برگزاری این نمایشگاه‌ها، مشارکت‌کنندگان و تولیدکنندگان آخرین دستاوردها، محصولات، تجهیزات و ماشین‌آلات تولیدی و خدمات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار دادند.

برچسب ها: کیف و کفش ، وزرات صمت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: