کد خبر: ۱۹۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - 08 February 2021
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: طرح های مختلفی توسط بانک رفاه اعلام شد که شامل طرح سودمند رفاه، طرح رفاه کالا، طرح رویه رفاه، طرح امید رفاه جهت نظم دهی صندوق های قرض الحسنه خانگی، هیئات مذهبی، مساجد و ادارات در نظرگرفته شده است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: طرح های مختلفی توسط بانک رفاه اعلام شد که شامل طرح سودمند رفاه، طرح رفاه کالا، طرح رویه رفاه، طرح امید رفاه جهت نظم دهی صندوق های قرض الحسنه خانگی، هیئات مذهبی، مساجد و ادارات در نظرگرفته شده است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران یادآور شد: طرح های مختلفی توسط بانک رفاه اعلام شد که شامل طرح سودمند رفاه، طرح رفاه کالا، طرح رویه رفاه، طرح امید رفاه جهت نظم دهی صندوق های قرض الحسنه خانگی، هیئات مذهبی، مساجد و ادارات در نظرگرفته شده است.

همچنین طرح کرامت برای مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی است که می‌توانند برای تامین اموال و خدمات مورد نیاز حداکثر تا یک میلیارد ریال برای تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی با شرایط مربوطه دریافت کنند.

وی ادامه داد: طرح کارا کارت برای واحد‌های تولیدی، طرح جهش مهر سلامت جهت کمک به بخش درمانی و پزشکی، طرح پاک و طرح باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی طرح حامی پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی از دیگر طرح‌های ارایه شده برای خدمات دهی بانک رفاه است.

وی در ارتباط با اقدامات حوزه فناوری اطلاعات افزود: توسعه خدمات اپلیکیشن های موبایلی همراه کارت رفاه و اپلیکیشن های دستیار صوتی برای روشندلان، طراحی سامانه انبارداری، طراحی سامانه ویژه مدیریت ریسک نقدینگی مبتنی بر انبارداده، توسعه خدمات موبایل بانک و امکان افتتاح حساب غیر حضوری و افزایش پهنای باند و ظرفیت سرورهای بانک بخشی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه بوده است.

کسب رتبه ۷ در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور

لله‌گانی در ارتباط با اقدامات حمایتی بانک از صنعت و اشتغال در سال جهش تولید بنا به فرمایش مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: طی بازدیدهای انجام شده از واحد‌های تولیدی، در راستای رفع مشکلات و نیاز به سرمایه‌ در گردش اقداماتی انجام شد و در راستای اشتغالزایی و محرومیت زدایی ۱۶ هزار میلیارد دلار برای احداث بیمارستان، تجهیزات پزشکی و آمبولانس در استان های مختلف اختصاص یافت.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران خاطر ابراز کرد: طراحی پلت‌فرم بانکداری باز یکی از موضوعات ویژه‌ای بود که به تمام سرویس هایی که سازمان های مختلف دارند، در اختیار مشتریان قرار دهد و در بحث بانکداری نسل ۴ به آن نیز توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه بانک رفاه افتخار دارد که رتبه هفتم در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور از نظر شاخص‌های فروش را کسب کرده و درخشش این بانک در شانزدهمین دوره سمپوزیم بین‌المللی روابط عمومی، دریافت تندیس همایش ملی رضایتمندی مشتریان طی ۸ دوره گذشته و دریافت نشان عالی مدیریت سال گوشه‌ای از افتخارات این بانک است، در پایان تصریح کرد: در کمیته بحران بانک و حمایت از ستاد پیشگیری و مقابله کرونا، اعطای تسهیلات به کسب و کارهای بیمه نشده آسیب دیده از ویروس کرونا و صاحبان کسب و کارهای تعطیل شده و حمایت مالی در استانهای مختلف و در سطح کشور توسط بانک و شرکتهای تابعه، اقداماتی از سوی بانک رفاه بوده است.

در حاشیه این نشست خبری از دو طرح سامانه پرداخت غیرحضوری تسهیلات مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و سامانه رفاه تولید جهت کمک به کارآفرینان به ویژه در مناطق کم برخوردار رونمایی شد تا با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به دورترین نقاط کشور نیز خدمات دهی داشته است.

تداوم فعالیت‌ها و خدمات در شرایط کرونایی

وی در ادامه افزود: طی گزارش های به دست آمده از واحد‌های آسیب دیده از کرونا، حدود ۷ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال به این گروه از متقاضیان پرداخت شده و طی این مدت واحد‌های تولیدی کننده ماسک و مواد ضدعفونی کننده افزایش یافت و از واحد‌های نوپا نیز حمایت شد.

پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان سازمان بهزیستی و کمیته امداد در اموری مانند حمایت مالی از ازدواج جوانان، کمک مالی در تکمیل و ساخت مسکن‌های روستایی و بافت های فرسوده شهری، خرید مسکن خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط درجهت راه‌اندازی و توسعه واحد‌های تولیدی، کمک به معیشت جامعه مستمری بگیران، تخصیص تسهیلات خرد و کلان در حوزه‌ها مختلف بهداشت، سلامت و دارو در قالب طرح‌های اعتباری پرداخت شد.

وی ضمن قدردانی از حوزه سلامت و کارکنان کادر درمانی در بهداشت و سلامت کشور گفت: بانک رفاه به‌عنوان بانک سلامت محور در بیشتر بیمارستان‌های کشور دارای شعبه است و در شرایط کرونایی و ارائه خدمات تعداد ۱۳ نفر از همکاران جان خود را در حین خدمت‌رسانی از دست دادند اما هیچ شعبه ای از بانک رفاه در بیمارستانی تعطیل نشد و پرداخت تسهیلات مختلف به دانشگاه‌های علوم پزشکی، کادر درمانی، پرستاران و پزشکان طی این مدت انجام شد.

ارائه خدمات بانکی به مناطق محروم

لله‌گانی در ارتباط با تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش به مجموعه سازمان تامین اجتماعی گفت: براساس شرایط این سازمان و افزوده شدن تعداد بیمه‌های بیکاری و کاهش حق بیمه‌های دریافتی، پرداخت تسهیلات درجهت پرداخت معوقات بیمارستان ها و مراکز درمانی یکی از اقدامات بانک رفاه انجام شد.

رییس هیئت مدیره بانک رفاه در ادامه گفت: تخصیص تسهیلات قرض‌الحسنه به منظور تامین نیازهای ضروری و اموال و خدمات کارگران نمونه کشور نیاز داشتند جزئ اولویت ها قرار گرفت و تخصیص تسهیلات ارزان قیمت به منظور بهره‌برداری بهینه از ظرفیت استانهای محروم در قالب تثبیت اشتغال، موضوع کمک کننده در استمهال تسهیلات خیلی از بخشها مانند گردشگری که هنوز هم درگیر کرونا هستند بود.

وی بیان داشت: بانک رفاه کارگران در کنسرسیوم های مختلف و در طرح‌های ملی مانند راه‌آهن، جاده سازی، آبرسانی، سدسازی حضور داشت و رسالت اجتماعی خود را انجام داد و این بانک یک بانک تجاری است و در همه حوزه‌های اقتصادی، صنعتی، معدنی، تجارت و خدمات فعالیت داشته و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از طریق ماده ۵۶ به تامین مالی پروژه های عمرانی در شرایط ی که منابع عمرانی کشور کاهش پیدا کرده، در رشد و توسعه کشور خصوصا تأمین زیرساخت ها کمک می‌کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: