کد خبر: ۱۹۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - 05 February 2021
بزرگترین شرکت هواپیمایی آمریکا به کارمندان خود اعلام کرد شرایط آن تغییر چندانی نسبت به ۲۰۲۰ نداشته و هشدار داد ۱۳ هزار کارمند به مرخصی اجباری فرستاده می شوند.

بانکداری ایرانی - بزرگترین شرکت هواپیمایی آمریکا به کارمندان خود اعلام کرد شرایط آن تغییر چندانی نسبت به ۲۰۲۰ نداشته و هشدار داد ۱۳ هزار کارمند به مرخصی اجباری فرستاده می شوند.

به گزارش تسنیم به نقل از راشاتودی، امریکن ایرلاینز، بزرگترین شرکت هواپیمایی آمریکا به دنبال پایان دومین دور کمک‌های فدرال برای کارگران شرکت‌های هواپیمایی در اول آوریل، در صورت ادامه محدودیت های سفر، حدود 13 هزار کارمند خود را به مرخصی اجباری می‌فرستد.

مدیرعامل این شرکت طی یادداشتی به کارمندان خود اعلام کرد:«پنج هفته از سال 2021 گذشته و متاسفانه شرایط ما تغییر چندانی نسبت به 2020 نکرده است».

مقر این شرکت هواپیمای در شهر فورت ورث تگزاس حدود 19 هزار کارگر را در پایان دور قبلی کمکهای دولتی در ماه اکتبر به مرخصی اجباری فرستاد. این افراد در ماه دسامبر پس از تصویب بسته کمکی 15 میلیارد دلاری تا ماه مارس، فراخوانده شدند.

اتحادیه‌های هواپیمایی خواستار یک کمک 15 میلیارد دلاری دیگر به این صنعت تا پایان فصل تابستان هستند.

مدیرعامل امریکن ایرلاینز در یادداشت خود به کارمندانش نوشت:«واکسن کرونا با سرعتی که ما انتظار داشتیم توزیع نمی‌شود و محدودیت‌های جدید برای سفرهای بین المللی که مسافران را ملزم به داشتن تست منفی کرونا می‌کند، تقاضا را پایین آورده است».

برنامه مرخصی اجباری 4245 خدمه پرواز، 1850 خلبان، 1420 کارگر بخش سرویس و نگهداری، 1205 پرسنل خدمات مسافران و 20 مربی را شامل می‌شود.

یونایتد ایرلاینز چنین هشداری را هفته قبل برای 14 هزار کارگر خود فرستاده بود. شرکتهای هواپیمایی دلتا و ساوت‌وست هم به خاطر برنامه بازنشستگی‌های داوطلبانه، مانع اخراج کارگران شده‌اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: