کد خبر: ۱۹۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - 31 January 2021
شرکت بیمه دی بر اساس صورت های مالی ۹ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ به سود خالصی حدود ۱۱.۱۸۸ میلیارد ریال (۴۴۷۵ ریال به ازای هر سهم) دست یافته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۲۴ درصد رشد داشته است.

شرکت بیمه دی بر اساس صورت های مالی ۹ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ به سود خالصی حدود ۱۱.۱۸۸ میلیارد ریال (۴۴۷۵ ریال به ازای هر سهم) دست یافته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۲۴ درصد رشد داشته است.


به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ شرکت براساس اطلاعات صورت های مالی ۹ ماهه سال جاری و درج شده در سامانه کدال، مبلغ ۳۸.۰۶۰ میلیارد ریال حق بیمه صادر و مبلغ ۱۷.۷۸۴ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است و نسبت خسارت شرکت طی مدت ۹ ماهه حدود ۴۷ درصد شده است.


سود ناخالص عملیات بیمه ای شرکت (بدون احتساب درآمد سرمایه گذاری ها) در ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ با افزایش ۵۴۳ درصدی نسبت به مدت مشابه دوره قبل به حدود۱۲.۴۵۷ میلیارد ریال رسیده است که رقم قابل توجهی بوده و از این لحاظ می توان شرکت بیمه دی را جزء موفق ترین شرکت های حاضر در صنعت بیمه در کسب سود عملیات بیمه گری به شمار آورد.


درآمد حاصل از سرمایه گذاری های شرکت با رشدی معادل ۲۹۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به مبلغ ۲.۲۶۶ میلیارد ریال افزایش یافته است، این در حالی است که شرکت تخصصی سرمایه گذاری دستاورد نیز در این مدت ۳.۴۶۶ میلیارد ریال سود کسب کرده که در محاسبات فوق لحاظ نشده و نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، ۴۵۸ درصد افزایش سودآوری داشته است.


گفتنی است شركت بيمه دي موفق شده است سود انباشته خود را از رقم ۱.۵۵۰ میلیارد ریال در پایان ۹ ماهه سال ۱۳۹۸ به رقم۱۰.۸۳۸ میلیارد ریال در پایان ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ برساند که ۵۹۹ درصد رشد نشان می دهد و همچنین حقوق صاحبان سهام شرکت از مبلغ ۴.۵۵۰ میلیارد ریال در پایان ۹ ماهه ۱۳۹۸ با رشدی حدود ۲۵۰ درصد به مبلغ ۱۵.۹۱۹ میلیارد ریال در پایان ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ افزایش یافته است.


شرکت بیمه دی با داشتن نسبت توانگری ۲۰۸ درصد (سطح یک) جهت پیشبرد اهداف خود و از جمله کسب بازدهی و افزایش رضایتمندی بیمه گذاران و سهامداران خود برنامه هایی برای سال ۱۴۰۰ به شرح زیر در نظر گرفته است:


• برنامه ریزی برای دستیابی به سودآوری پایدار از طریق توانمند سازی شبکه فروش، گسترش خرده فروشی
• بهبود نظام مدیریتی از طریق نظام جاری سازی استراتژی، ارزیابی عملکرد و مدل کسب و کار شعب
• توسعه نمايندگي ها و توانمندسازي شبكه فروش؛
• حفظ توانگری شرکت در سطح یک
• برنامه ریزی برای قبولی اتکایی
• استفاده از ظرفیت نگهداری ایجاد شده به واسطه توانگری مطلوب

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: