کد خبر: ۱۹۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - 26 January 2021
بانک تجارت در نظر دارد بلوک ۱۶.۶۸ درصدی سهام شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم را بطور عمده و نقد در بازار دوم فرابورس به فروش برساند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

 بانک تجارت شرایط و زمان عرضه بلوک ۱۶.۶ درصدی سهام شرکت زیرمجموعه را اعلام کرد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

 به گزارش بانکداری ایرانی،  بانک تجارت در نظر دارد بلوک ۱۶.۶۸ درصدی سهام شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم را بطور عمده و نقد در بازار دوم فرابورس به فروش برساند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به این ترتیب، مقرر شده ۴ میلیارد و ۲۹ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۷۴۳ سهم در نماد "بجهرم۴" روز چهارشنبه ۶ اسفند از طریق کارگزاری بانک تجارت عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۷۰۰ تومان، قیمت پایه کل ۲.۸ هزار میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت ۲۸۲ میلیارد تومان تعیین شده است.

همچنین کارگزار خریدار باید سپرده حضور در رقابت معادل ۱۰ درصد قیمت پایه کل را بصورت نقدی یا ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط( حداقل سه ماهه) از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یارانه تحویل داده و تاییدیه را به معاونت بازار شرکت فرابورس ارائه دهد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: