کد خبر: ۱۹۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - 20 January 2021
سخنگوی صنعت برق گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تامین برق مشترکان خانگی و بیمارستان‌ها که خط قرمز محسوب می شوند، در اولویت قرار دارند تا خاموشی نداشته باشند و تحقق این شرایط را می‌توان با صرفه‌جویی مردم به شکل قطعی وعده داد.

بانکداری ایرانی- سخنگوی صنعت برق گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تامین برق مشترکان خانگی و بیمارستان‌ها که خط قرمز محسوب می شوند، در اولویت قرار دارند تا خاموشی نداشته باشند و تحقق این شرایط را می‌توان با صرفه‌جویی مردم به شکل قطعی وعده داد.

به‌گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مصطفی رجبی مشهدی" افزود: با توجه به اینکه طول دوره سرما زیاد است از مردم درخواست می‌ شود در این دوره ضمن انجام مراقبت‌های لازم، مدیریت مصرف انرژی داشته تا در تامین سوخت نیروگاه‌ها هیچ مشکلی ایجاد نشود.

وی یاداور شد: بنابر هماهنگی‌ که با شرکت ملی گاز و شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی انجام شده، وضعیت به نسبت مطلوبی برای تامین برق در این روزها وجود دارد.
سخنگوی صنعت برق گفت: لازم است هموطنان توصیه‌هایی که به شکل اطلاعیه بوسیله پیامک به اطلاع آنها می رسد جدی گرفته و در کاهش مصرف برق دقت لازم به عمل آید.
وی خاطرنشان کرد: هواشناسی بارش برفی را در برخی از نقاط کشور پیش‌بینی کرده و به گروه‌های اجرایی دستور آماده باش داده شده و استان‌های معین نیز برای کمک مشخص شده‌اند.
روز گذشته سخنگوی صنعت برق به ایرنا گفت: براساس اطلاع رسانی هایی که انجام گرفته، مردم برای اعمال مدیریت مصرف تشویق شده اند تا بتوانند در این روزهای سرد پیش رو ۱۰ درصد مصرف خود را کاهش دهند که آن هم با راهکارهای ساده‌ای مانند کاهش دمای محیط و قراردادن دما روی ۲۱ درجه و استفاده نکردن از لامپ های غیر ضرور ممکن خواهد شد.

رجبی مشهدی توضیح داد: براساس همکاری مردم و اعمال این روش ها خواهیم توانست این دوره را بدون قطعی برق و خاموشی پشت سر بگذاریم و برای شرایط سخت پیش‌بینی‌های لازم شده و نیازی به اطلاع رسانی در باره خاموشی‌های برنامه ریزی شده نباشد، اما چنانچه شرایط سخت شد و محدودیت هایی در تامین سوخت نیروگاهی ایجاد شود، اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: