کد خبر: ۱۹۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۹ - 13 January 2021
در این همایش محمود دودانگه رئیس هیات‌مدیره با اشاره به اهمیت راهبردی شبکه فروش برای رسیدن به چشم‌انداز و اهداف شرکت بیمه حافظ از مجموعه عوامل فعال در شبکه فروش، به عنوان پیشران و موتور اصلی توسعه شرکت نام برد و ارتقا و تقویت آن را از اهم برنامه‌های در دست پیگیری شرکت بیمه حافظ دانست.

همایش سالانه روسای شعب با حضور رئیس هیات‌مدیره، مدیرعامل، مدیران بیمه‌ای ستاد و روسای شعب شرکت بیمه حافظ در محل دفتر ارتباطی تهران برگزار شد.

در این همایش محمود دودانگه رئیس هیات‌مدیره با اشاره به اهمیت راهبردی شبکه فروش برای رسیدن به چشم‌انداز و اهداف شرکت بیمه حافظ از مجموعه عوامل فعال در شبکه فروش، به عنوان پیشران و موتور اصلی توسعه شرکت نام برد و ارتقا و تقویت آن را از اهم برنامه‌های در دست پیگیری شرکت بیمه حافظ دانست.


وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، نمایندگان حقوقی و کارگزاران از شرکت‌های بیمه بزرگ‌تر هستند، اظهار امیدواری کرد: روز‌به‌روز شاهد گسترده‌تر، قوی‌تر و فعال‌تر شدن نمایندگان و کارگزاران همکار در شرکت بیمه حافظ باشیم.

دودانگه با اشاره به وضعیت موجود و تغییر نگاه شرکت‌های بیمه‌گر از روش‌های سنتی فروش به رویه‌های مبتنی بر فناوری‌های نوین، تغییرات زیرساختی انجام پذیرفته در یک سال گذشته را اقدامی اولیه در جهت فراهم کردن بسترهای لازم برای اجرای برنامه‌های مدنظر شرکت بیمه حافظ برای طراحی و استفاده از مکانیزم‌ها و روش‌های فروش دیجیتالی دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

در این همایش، جلال سلطانی، مدیرعامل شرکت بیمه حافظ نیز خروجی‌های حاصل از عملکرد ۹ ماهه سال‌جاری را منطبق با برنامه‌ریزی‌های انجام پذیرفته دانست و اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال عملکرد شرکت فراتر از بودجه مصوب باشد و این روند با استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های موجود در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و برنامه‌ریزی بهینه، در سال ۱۴۰۰ نیز پیگیری شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: