کد خبر: ۱۹۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۶ دی ۱۳۹۹ - 05 January 2021
بانک مرکزی مراتب عدم تایید فروش بخشي از سهام شرکت توسعه بين‌الملل ايران‌مال به شرکت حامي کيان‌سازه را به بانک آینده ابلاغ کرد.

بانک مرکزی مراتب عدم تایید فروش بخشي از سهام شرکت توسعه بين‌الملل ايران‌مال به شرکت حامي کيان‌سازه را به بانک آینده ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در این مکاتبه ضمن تأکيد مجدد بر لزوم رعايت مقررات و ضوابط ابلاغي، تاکید شد بانک آینده به قيد فوريت اقدام های لازم به منظور لغو واگذاري ياد شده به عمل آورد و نتايج را به اين بانک اعلام کند.

متن این نامه به شرح زیر است:
با اشاره به انتشار آگهي مزايده عمومي واگذاري سهام شرکت توسعه بين‌الملل ايران‌مال در هفته‌هاي گذشته و همچنين حسب اعلام اخير آن بانک در تاريخ 14‏.10‏.1399 مبني بر فروش بخشي از سهام شرکت مذکور به شرکت حامي کيان‌سازه که در سامانه جامع اطلاع‌رساني ناشران (کدال) نيز انتشار يافته است، بدين وسيله اعلام مي‌شود واگذاري سهام شرکت ياد شده به دليل عدم رعايت برخي ضوابط ابلاغي از جمله مفاد «دستورالعمل نحوه واگذاري اموال مازاد مؤسسات اعتباري» مصوب يک‌هزار و دويست و نود و پنجمين جلسه مورخ 1399.3.27 شوراي پول و اعتبار و وجود برخي ابهامات در نحوه واگذاري، مورد تأييد اين بانک نمي‌باشد.

با عنايت به مراتب فوق و ضمن تأکيد مجدد بر لزوم رعايت مقررات و ضوابط ابلاغي مقتضي است دستور فرماييد به قيد فوريت اقدامات لازم به منظور منتفي کردن واگذاري ياد شده به عمل آمده و نتايج را به اين بانک اعلام کند.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: