کد خبر: ۱۸۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۴ دی ۱۳۹۹ - 03 January 2021
وزیر راه و شهرسازی امروز دو تن از معاونان خود در حوزه ساختمان شامل معاونت سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی را تغییر داد.

بانکداری ایرانی- وزیر راه و شهرسازی امروز دو تن از معاونان خود در حوزه ساختمان شامل معاونت سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی را تغییر داد.

به گزارش ایسنا، طی مراسمی در وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی ـ قائم مقام سابق وزیر در امور مسکن مهر ـ به جای علی نبیان به سازمان ملی زمین و مسکن منصوب شد. مهرآبادی تا قبل از سال ۱۳۹۲ نیز مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بود.

همچنین امروز علی نبیان به جای محمدجعفر علیزاده به سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی رفت.

در این مراسم که در جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی با حضور محمد اسلامی، وزیر برگزار شد، محمدجعفر علیزاده با اشاره به ۳۱ سال خدمت در دولت و ۱۱ سال در وزارت راه و شهرسازی به عنوان مدیرعامل سازمان مجری گفت: در دوران خدمت در سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی بیش از ۱۰۴ بیمارستان بزرگ تکمیل و افتتاح شد.

محمد اسلامی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ نیز بیان کرد: بهترین رکورد سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در احداث بیمارستان‌ها را علیزاده به نام خود ثبت کرد.

وی موضوع مهم وزارت راه و شهرسازی را در شرایط کنونی کشور، موضوع مرتبط با زمین و مسکن برشمرد و با اعلام اینکه وزارت راه و شهرسازی در خصوص تولید مسکن، تعهدات سنگینی برعهده دارد، خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی تعهد کرده است تا مسکن مهر را حداکثر تا پایان امسال به اتمام برساند که این مهم، باید محقق شود.

اسلامی گفت: از مهندس مهرآبادی که پیشکسوت طرح مسکن مهر هستند خواستم تا مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن باشد و کل فرایند مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن را در تعامل با معاونت مسکن و ساختمان به سهولت و روانی جلو ببرد.

همچنین علی نبیان که به سمت مدیرعاملی سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات عمومی و دولتی منصوب شد اظهار کرد: حدود دو سالی که در سازمان ملی زمین و مسکن مسئولیت داشتم بالغ بر ۱۱۶ هزار واحد مسکن مهر تحویل شد.

گفتنی است اوایل آذرماه امسال محمدجعفر علیزاده در یک تصادف رانندگی دچار مصدومیت شد.

احمد مهرآبادی که هم اکنون مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن شده در هر دو دولت احمدی نژاد و روحانی در وزارت راه و شهرسازی حضور داشته است. او سوم مهرماه ۱۳۹۲ طی حکمی از سوی عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر شد. پیش از آن هم مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: