کد خبر: ۱۸۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۰ دی ۱۳۹۹ - 30 December 2020
کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم و تشدید پایداری هوا تا روز یکشنبه هفته آینده (۱۴ دی‌ماه) در پنج کلان‌شهر خبر داد و گفت: همه گروه‌های سنی از تردد غیرضروری در سطح شهر ممانعت کنند و نسبت به هرگونه فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز هشدار داده می‌شود.

بانکداری ایرانی- کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم و تشدید پایداری هوا تا روز یکشنبه هفته آینده (۱۴ دی‌ماه) در پنج کلان‌شهر خبر داد و گفت: همه گروه‌های سنی از تردد غیرضروری در سطح شهر ممانعت کنند و نسبت به هرگونه فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز هشدار داده می‌شود.

«امین حسین نقشینه» امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: تا روز یکشنبه برای تهران، کرج، اصفهان، اراک و تبریز افزایش آلودگی هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه‌داد: تا اواخر هفته در اکثر مناطق کشور جو آرام و آسمانی صاف پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با توجه به پایداری، سکون نسبی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به‌ویژه تهران نسبت به تردد فعالیت فیزیکی در فضای باز هشدار داده می‌شود.

به گفته وی، آسمان تهران امروز صاف و غبارآلود پیش‌بینی شده است.

نقشینه، همچنین ضمن پیش‌بینی افزایش ارتفاع امواج و تلاطم در آب‌های جنوب کشور تا دوازدهم دی‌ماه، به ساحل‌نشینان جنوب کشور توصیه کرد در این مدت ضمن محدود کردن تردد شناورها، از تفریحات آبی نیز بپرهیزند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: