کد خبر: ۱۸۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۹ - 29 December 2020
در مراسمی که با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ارشد بانک دی برگزار شد، رحیم طاهری، معاون بانکی و بازاریابی، مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی،حمیدرضا رئوفی، سرپرست معاونت مالی و سرمایه گذاری، محمود زمان زاده نصر آبادی، سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک و ابوالفضل رضایی، سرپرست معاونت اعتبارات به عنوان اعضای هیئت عامل بانک دی منصوب شدند.

در مراسمی که با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ارشد بانک دی برگزار شد، رحیم طاهری، معاون بانکی و بازاریابی، مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی،حمیدرضا رئوفی، سرپرست معاونت مالی و سرمایه گذاری، محمود زمان زاده نصر آبادی، سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک و ابوالفضل رضایی، سرپرست معاونت اعتبارات به عنوان اعضای هیئت عامل بانک دی منصوب شدند.

بر اساس این گزارش، کریمی با اشاره به ثمربخشی برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در بهبود وضعیت بانک گفت: علیرغم رکود اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، بانک دی موفق شد به برنامه‌های خود جامه عمل بپوشاند و با همدلی و انسجام ایجاد شده در بین تمامی همکاران و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر هیئت مدیره، برنامه‌های بانک برای کاهش زیان انباشته،کاهش قیمت تمام شده پول، افزایش جذب منابع و کاهش کسری نقدینگی در کنار وصول مطالبات معوق و سررسید گذشته به نتایج درخشانی انجامید .

مدیرعامل بانک دی با بیان این که ارتقاء و اصلاح ساختار مالی و بهبود وضعیت کفایت سرمایه بانک از جمله اقدامات مهمی است که در راستای تامین منافع ذینفعان انجام شده است، تصریح کرد: طی یک سال گذشته، ایجاد گروه مالی دی، اصلاح ساختار مالی و فروش دارایی ها و املاک مازاد بانک با سرعت مطلوبی پیش رفت و می توان آینده بسیار روشنی را برای بانک متصور بود. وی با تاکید بر جوانگرایی و لزوم به کارگیری همکاران جوان در پست های کلیدی ستاد و شعب افزود: در آینده‌ای نه چندان دور باید همکاران جوان بانک دی مسئولیت هدایت بانک را عهده دار شوند و در این راستا باید اصل جانشین پروی به صورت جدی در دستور کار مدیران قرار گیرد.

کریمی در این نشست،فرصت خدمت را سعادتی دانست که نصیب هر کسی نمی شود و ابراز امیدواری کرد تمامی مسئولان و همکاران بانک دی بتوانند از این فرصت خدمت گذاری نهایت بهره را ببرند تا در پیشگاه خداوند، مردم عزیز ایران و خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری رو سفید باشند. مدیرعامل بانک دی، حمایت های بنیاد شهید و امور ایثارگران و بانک مرکزی را در دستیابی به اهداف بانک، پشتوانه ای ارزشمند دانست و یادآور شد: با توجه به حمایت ها و برخورداری از سرمایه انسانی جوان، متخصص و با انگیزه باید تلاش کنیم خدماتی شایسته جایگاه و منزلت خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری ارائه دهیم.

دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت مدیره بانک نیز در این نشست، شرایط بانک دی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پرونده های کلان مطالباتی بانک دی در دستگاه قضایی کشور در حال بررسی و پیگیری هستند و با حمایت نهادهای نظارتی امیدواریم که این پرونده ها در کوتاه ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند تا هر چه سریع تر این منابع به چرخه تسهیلات دهی بانک بازگردد. وی با بیان این که یکپارچگی و انسجام گروه مالی در پیشبرد و تداوم دستیابی به اهداف بانک نقش مهمی دارد، افزود: مهم ترین ماموریت گروه مالی دی، تقویت و بهینه‌سازی زنجیره ارزش گروه است تا از این طریق همه شرکت‌های تابعه در هر مرحله از زنجیره ارزش به درستی با یکدیگر ارتباط داشته باشند و نقش خود را در ارزش‌آفرینی برای مشتری و سهامداران ایفا ‌کنند.

ارجمندی در پایان سخنانش با اشاره به ضرورت اصلاح صورت های مالی بر ایجاد شفافیت مالی و تعیین تکلیف تمامی بندهای گزارش حسابرس تاکید کرد. رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره بانک نیز در این مراسم، ایجاد تغییرات و بهره گیری از اندیشه های نو را زمینه‌ساز شکوفایی هر چه بیشتر سازمان دانست و گفت: امیدوارم فرصت همکاری با مدیران جدید و با سابقه، سرمنشاء تحولاتی نو باشد تا بتوانیم خدماتی هر چه مطلوب تر و شایسته خانواده معزز شهداء و جامعه بزرگ ایثارگری ارائه دهیم و در پیشگاه شهدا و ملت شریف ایران سربلند باشیم.

طاهری با اشاره به موفقیت های اخیر بانک دی، وضعیت شاخص های عملیاتی را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: در یک نگاه کلی می توان گفت بانک در وضعیت مطلوبی قرار گرفته و در زمینه های مختلف از جمله جذب منابع ارزان قیمت، وصول مطالبات، کاهش NPL و فروش املاک مازاد به نتایج مطلوبی دست یافته که این روند با برنامه ریزی و پایبندی به اصول بانکداری حرفه ای با قدرت بیشتری تدام خواهد یافت. گفتنی است در پایان این مراسم، حمیدرضا رئوفی به عنوان سرپرست معاونت مالی و سرمایه گذاری و محمود زمان زاده نصر آبادی به عنوان سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و بانکدار ی الکترونیک معرفی شدند.

همچنین با توجه به تغییرات ایجاد شده در ساختار سازمانی، ابوالفضل رضایی به عنوان سرپرست معاونت اعتبارات و وحید کربلایی آقا ملکی به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و وصول مطالبات منصوب شدند. همچنین در این مراسم از خدمات شایسته آقای حسین ظریفی در امور مالی و سرمایه گذاری بانک و تلاش های ارزشمند دکتر محمدعلی بخشی زاده در حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک با اهدای لوح سپاس قدردانی شد و طی احکامی، حسین ظریفی به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت بوعلی و دکتر محمد علی بخشی زاده به عنوان مشاور مدیرعامل در حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک منصوب شدند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: