کد خبر: ۱۸۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۹ - 29 December 2020
فراخوان دریافت معضلات، چالش‌ها و موانع پیش‌روی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در دبیرخانه جهش تولید شرکت‌های دانش بیان و فناور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شد.

بانکداری ایرانی- فراخوان دریافت معضلات، چالش‌ها و موانع پیش‌روی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در دبیرخانه جهش تولید شرکت‌های دانش بیان و فناور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شد.

به گزارش ایسنا، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با همکاری و مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با هدف ارتقای سطح تولید داخلی کشور در سال جهش تولید، تصمیم به جمع‌آوری معضلات، چالش‌ها و موانع پیش‌روی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور کرده است.

با توجه به شرایط کلی حاکم بر کشور و نیاز کشور به افزایش تولیدات داخلی و تأمین نیازهای کشور توسط شرکت‌ها و منابع داخلی سال ۱۳۹۹ به نام جهش تولید نامگذاری شد.

جهش در تولید را می‌توان جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه‌های تولید با بهینه‌سازی فرآیندهای داخلی و بهبود کیفیت تولیدات با حداکثر سرعت ممکن در حداقل زمان ممکن دانست. در این راستا پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به همراه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به راه‌اندازی دبیرخانه جهش تولید اقدام کرده است.

یکی از وظایف دبیرخانه جهش تولید شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شناسایی معضلات، چالش‌ها و موانع پیش‌روی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و رایزنی با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط جهت برطرف‌شدن این چالش‌ها و موانع تا حد امکان است، به همین منظور این دبیرخانه تصمیم به جمع‌آوری معضلات، چالش‌ها و موانع پیش‌روی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور کرده است.

در همین راستا، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند از طریق پرکردن فرم و بارگذاری آن نسبت به اعلام چالش‌ها و موانع پیش‌روی خود تا پایان دی‌ماه اقدام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام از طریق stp.ut.ac.ir اقدام کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: