کد خبر: ۱۸۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۰۸ دی ۱۳۹۹ - 28 December 2020
عیسی امامی، عضو هیأت مديره بانک قرض‌الحسنه مهر ايران از فراهم شدن امکانات و تجهيزات ساختاري براي تبديل شدن به بانک تمام هوشمند و ديجيتالي خبر داد.

عیسی امامی، عضو هیأت مديره بانک قرض‌الحسنه مهر ايران از فراهم شدن امکانات و تجهيزات ساختاري براي تبديل شدن به بانک تمام هوشمند و ديجيتالي خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر ایران، امامی در بازدید از شعب و سرپرستي استان همدان ضمن اشاره به خدمت صادقانه و بي‌منت کارکنان بانک در ارائه خدمت به مشتريان، اظهار كرد: نوع خدمات‌دهي به مشتريان بايد به‌گونه‌اي باشد كه حداكثر خدمات با صرف كمترين زمان ممكن ارائه شود.


وی تصریح کرد: آموزش نیروی انساني به‌عنوان يکي از مهم‌ترين ارکان سازماني مي‌تواند نقش به‌سزايي در خلاقيت، نوآوري و کيفيت مطلوب خدمات‌رساني به مشتريان در كنار ابزار خدمات نوين بانكي داشته باشد.


امامی بیان داشت: نخستین موضوع در اقتصاد هوشمند، شفافیت است که بانک مهر ايران براي رسيدن به يک بانک تمام الكترونيك و هوشمند، از سامانه‌ها و ابزارهايي از جمله ميعاد، تهيه اسناد و فرم‌هاي ديجيتالي، آرشيو الكترونيكي اسناد، اتصال به سامانه ثبت احوال و احراز هويت بيومتريك، پدهاي امضاي الكترونيك مشتريان، داشبورد ارزيابي عملكرد شعب و اتوماسيون اداري و... استفاده كرده است.


همچنین در این بازدید یوسف نجدي، مدير امور استان‌هاي بانک مهر ايران بيان داشت: جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتريان به‌عنوان يک بانک تمام هوشمند همه نرم‌افزارهاي بانک به‌روز و در حال پيشرفت هستند كه همكاران بايد با تسلط بر مصوبات، بخشنامه‌ها و آيين‌نامه‌ها، مشتريان بانك را با خود همراه كنند.
وی افزود: حرکت به سمت طرح های تسهیلاتی متنوع مانند کالاکارت و همياران مهر ابزاري مناسب براي مديريت بهينه نقدينگي بانک در نوسات اقتصادي است.


وی با اشاره به اهمیت گردش شغلی میان همکاران گفت: گردش شغلي براي بهبود مهارت‌ها، توانايي کار کردن در نقش‌هاي مختلف و کسب تجربه‌هاي جديد اجرا مي‌شود. گردش شغلي ابزار مؤثري است كه به مستقر كردن كاركنان در جايگاه مناسب و شغلي كه در آن بهترين عملكرد را دارند كمك مي‌كند. علاوه بر اينكه گردش در مشاغل مختلف باعث افزايش دانش و تجربيات فرد مي‌شود، از خستگي و ملامت روحي نيز مي‌كاهد و اين موضوع باعث تحرك فكري و خلاقيت و نوآوري مي‌شود. همچنين عملكرد فرد در سِمت‌ها و مسئوليت‌هاي مختلف، معيار خوبي براي ارزيابي و سنجش توانايي‌هاي وي خواهد بود.


نجدی تصریح کرد: سلامتی اولویت اصلي مديران ارشد بانک است که اين مهم با رعايت کامل پروتكل‌هاي بهداشتي در شعب به دست خواهد آمد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: