کد خبر: ۱۸۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۸ دی ۱۳۹۹ - 28 December 2020

افشای تصاویر قصر مجلل ۲۰۰ میلیون پوندی ولادیمیر پوتین در روستای میلیاردرها

«تابناک با تو» - یک کمپانی به نام Property-V که گمان می‌رود متعلق به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و نماینده وی باشد مالکیت یک ملک بزرگ ۱۵ هکتاری در حومه مسکو را در اختیار داشته و مشغول ساخت قصری در این ملک است. این قصر بسیار عظیم و باشکوه به یکباره در روستای میلیاردر‌ها ظاهر شده و به گفته روزنامه Sobesednik، منشأ آن بسیار رازآلود است. گفته می‌شود که دو ساختمان اصلی این قصر بیش از ۱۲۳،۷۸۵ فوت مربع مساحت داشته و یک اسطبل ۲۱،۵۲۸ فوت مربعی نیز در آن ساخته شده است. قصر موسوم به classical style که در یک ملک دیوار کشی شده ساخته شده متعلق به کمپانی Property-V است که به ادعای روزنامه روسی حرف V آن معادل ولادیمیر پوتین است.

افشای تصاویر قصر مجلل ۲۰۰ میلیون پوندی ولادیمیر پوتین در روستای میلیاردرها

در اسناد رسمی، مالک این قصر فدراسیون روسیه عنوان شده که بر اساس گزارش روزنامه روسی، پوششی است که توسط «مالکان قصر‌ها و پنتهاوس‌های متغلق به رهبری کشور» به کار گرفته می‌شود. این گزارش مدعی است که قصر مجلل حومه شهر مسکو یا متعلق به ولادیمیر پوتین است یا یکی از کسانی که به او بسیار نزدیک است. روزنامه Sobesednik مدعی شده که ماه گذشته مراسم افتتاح این قصر بدون سروصدای زیادی برگزار شده است. همچنین مالکیت یک عمارت ۱ میلیارد دلاری دیگر به نام قصر Gelendzhik روی صخره‌ای مشرف به دریای سیاه که شامل یک تاکستان بزرگ نیز هست به پوتین نسبت داده شده هر چند کرملین این ادعا‌ها را رد کرده است. تاکنون هیچ پاسخی از جانب سخنگوی کاخ کرملین در مورد ادعا‌های این روزنامه روسی نشده، در حالی که این تازه‌ترین افشاگری در مورد رییس جمهور قدرتمند روسیه در میان شایعاتی در مورد زندگی شخصی و سلامتی وی است.

افشای تصاویر قصر مجلل ۲۰۰ میلیون پوندی ولادیمیر پوتین در روستای میلیاردرها

افشای تصاویر قصر مجلل ۲۰۰ میلیون پوندی ولادیمیر پوتین در روستای میلیاردرها

ولادیمیر پوتین قرار است در طول هفته جاری در یک نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. قصر مورد ادعا در رروستای گرینفیلد واقع شده که یک مکان بسیار زیبا و مورد علاقه ثروتمندان برای لذت بردن از زندگی در آرامش است. این منطقه دارای سکونتگاه‌های دولتی یادآور قلعه‌های تاریخی کشور بوده و برخی از میلیاردر‌های روسی در آن خانه دارند. از دیگر امکانات این روستای ییلاقی می‌توان به پارک‌های زیبا، بلوار‌های ۲۴ متری، فواره‌ها و مجسمه‌ها اشاره کرده و کل روستا نیز با جنگل‌های وسیع احاطه شده است. پیش از اتمام ساخت قصر متعلق به ولادیمیر پوتین، این روستا گرانقیمت‌ترین خانه در روسیه را در خود داشت که به یک میلیاردر اردنی به نام زیاد مناسیر تعلق داشت. او یکی از مهمانان ویژه مراسم عروسی کاترین تیخونووآ دختر کوچکتر ولادیمیر پوتین بوده است، دختری که اکنون ۳۴ سال سن دارد.

افشای تصاویر قصر مجلل ۲۰۰ میلیون پوندی ولادیمیر پوتین در روستای میلیاردرهاافشای تصاویر قصر مجلل ۲۰۰ میلیون پوندی ولادیمیر پوتین در روستای میلیاردرها

افشای تصاویر قصر مجلل ۲۰۰ میلیون پوندی ولادیمیر پوتین در روستای میلیاردرها

تیخونووآ با یک میلیاردر روسی جوان به نام کیریل شامالوف ۳۸ ساله ازدواج کرده بود ما این ازدواج در نهایت به طلاق انجامید. گفته می‌شود قصر جدید ولادیمیر پوتین در منطقه گرینفیلد بیش از ۲۰۰ میلیون پوند ارزش دارد. نماینده کمپانی سازنده این قصر از فاش کردن نام مالک اصلی این قصر خودداری کرده و در این باره چنین گفته است: «این موضوع اطلاعات سری به شمار می‌آید. خریداران چنین املاکی معمولاً دنبال قرار گرفتن در برابر چشم انظار عمومی نیستند. این حق آن هاست».

منبع: روزیاتو

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: