کد خبر: ۱۸۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۸ - ۰۳ دی ۱۳۹۹ - 23 December 2020
طبق آمار منتشر شده توسط شرکت ملی صنایع مس ایران، از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، بیش از ۲۶۳ هزار تن آند، بیش از ۲۰۶ هزار تن کاتد مس تولید شده است که نسبت به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تولید در سال جاری به ترتیب ١٠ و پنج درصد رشد تولید را تجربه کرده است.

 بانکداری ایرانی - طبق آمار منتشر شده توسط شرکت ملی صنایع مس ایران، از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، بیش از ۲۶۳ هزار تن آند، بیش از ۲۰۶ هزار تن کاتد مس تولید شده است که نسبت به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تولید در سال جاری به ترتیب ١٠ و پنج درصد رشد تولید را تجربه کرده است.

به گزارش ایسنا، براین اساس طی این بازه زمانی شرکت ملی مس ایران موفق به شکستن رکورد تولید آند طی بازه زمانی ۹ ماهه طی سال‌های اخیر شده است.

بررسی و مقایسه آمار تولید آند شرکت مس در ۹ ماهه سال جاری نشان می‌دهد که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، با رشد ۱۶ درصدی ۳۷ هزار و ۲۶۴ تن بیشتر آند تولید شده است. در تولید کاتد نیز در ۹ ماهه نخست امسال ۱۷ هزار تن نسبت به مدت مشابه سال گذشته تولید شده است که ۹ درصد رشد داشته است.

تولیدات در این بازه زمانی در تولید کنسانتره مس نیز از برنامه جلوتر بوده و طی این مدت، ۹۰۵ هزار و ۴۴۵ تن کنسانتره مس تولید شده که نسبت به برنامه تعریف‌ شده‌ی ۸۵۸ هزار و ۸۷۲ تنی، گویای رشد پنج درصدی است. با این میزان تولید کنسانتره، رکورد قبلی کنسانتره مس طی بازه زمانی نه ماهه سالیان گذشته، شکسته شده است.

تولید مس محتوی معدنی نیز از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، در مجموع ۲۱۹ هزار و ۶۵۲ تن ثبت شده است که در مقایسه با برنامه، با رشد سه درصدی مواجه شده است.

همچنین در بازه زمانی مذکور، درمجموع ۱۳۴ میلیون تن سنگ معدن استخراج شده که نسبت به برنامه پیش‌بینی شده امسال، رشد یک درصدی داشته است. ضمن اینکه در این مدت ۴۰ میلیون تن سنگ سولفور نیز برداشت شده که دو درصد از برنامه در نظر گرفته برای برداشت سنگ سولفور جلوتر است.

برچسب ها: کاتد ، آند ، صنایع مس ، تولید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: