کد خبر: ۱۸۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۰۳ دی ۱۳۹۹ - 23 December 2020
مدیرعامل بانک دی گسترش ارتباطات میان مدیران ستاد با همکاران شعب را یکی از ابزارهای موثر در رفع موانع پیش روی شعب دانست و تصریح کرد: برگزاری منظم جلسات هم‌اندیشی علاوه بر همسویی افق‌های فکری و افزایش همدلی بین مدیریت و کارکنان، موجب شناسایی معضلاتی می‌شود که شاید بتوان با کمترین صرف انرژی و زمان برای حل آنها چاره‌اندیشی کرد.

دنیای‌اقتصاد : مدیرعامل بانک دی در دیدار با معاونان ارزی شعب تهران بر ضرورت رفع موانع و بهره‌مندی از فرصت‌ها در حوزه ارزی و امور بین‌الملل تاکید کرد.


برات کریمی، جایگاه خدمات ارزی و بین‌الملل را برای بانک استراتژیک و حیاتی دانست و گفت: بخش عمده‌ای از درآمدهای غیرمشاع و کارمزدی نظام بانکی حاصل فعالیت بانک‌ها در حوزه ارزی و امور بین‌الملل است که توجه به این حوزه می‌تواند سود باکیفیت و پایداری را برای بانک به همراه داشته باشد. مدیرعامل بانک دی با اشاره به اهمیت جایگاه حوزه ارزی گفت: سیستم کسب درآمد در بانک‌ها دچار تغییر و دگرگونی شده است به نحوی که سهم کسب درآمد از محل ارائه خدماتی مانند اعتبار اسنادی، خدمات ارزی، ضمانت‌نامه‌های بانکی و خدمات بانکداری الکترونیک تحت عنوان غیرمشاع بسیار مورد توجه قرار گرفته و محل اصلی رقابت در نظام بانکی محسوب می‌شود. به گزارش روابط عمومی‌ بانک دی، وی افزود: در شرایط کنونی، همکاران صف و ستاد در بخش ارزی باید تلاش کنند با همکاری سایر بخش‌های گروه مالی دی در ارائه خدمات ویژه به مشتریان فعالیت کرده و بر اساس امکانات و ظرفیت‌های موجود با تعیین اهداف چالشی و دست‌یافتنی در راستای تحقق اهداف بانک گام بردارند.

مدیرعامل بانک دی گسترش ارتباطات میان مدیران ستاد با همکاران شعب را یکی از ابزارهای موثر در رفع موانع پیش روی شعب دانست و تصریح کرد: برگزاری منظم جلسات هم‌اندیشی علاوه بر همسویی افق‌های فکری و افزایش همدلی بین مدیریت و کارکنان، موجب شناسایی معضلاتی می‌شود که شاید بتوان با کمترین صرف انرژی و زمان برای حل آنها چاره‌اندیشی کرد.

کریمی ‌با ابراز امیدواری نسبت به حل چالش‌های ارزی و جهش بانک دی در ارائه خدمات ارزی به مشتریان گفت: گشایش اعتبار اسنادی داخلی، صدور ضمانت‌نامه‌ها و افزایش صدور حوالجات ارزی و ویژه‌سازی خدمات برای مشتریان ارزی به صورت جدی در برنامه‌های استراتژیک بانک قرار گرفته است که امیدوارم با همت همکاران شعب ارزی و دستیابی به اهداف بتوانیم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد سهم بازار مناسبی در حوزه ارائه خدمات ارزی در نظام بانکی باشیم.

در ادامه این نشست، رحیم طاهری، عضو هیات‌مدیره بانک با برشمردن موانع پیش روی حوزه ارزی شعب گفت: برای جهش در بخش ارزی بانک باید صف، ستاد، بیمه و صرافی دی به صورت منسجم و یکپارچه در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم با همدلی و هم‌افزایی، چالش‌های پیش رو را پشت سر بگذاریم. طاهری با تاکید بر لزوم پایش فعالیت‌های ارزی شعب گفت: پایش عملکرد شعب ارزی و برگزاری منظم جلسات آسیب‌شناسی باید در دستور کار بانک قرار گیرد تا از طریق ارائه خدمات و راهکارهای جذاب برای مشتریان بتوانیم در مسیر جذب منابع و ارائه خدمات ارزی پیشتاز باشیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: