کد خبر: ۱۸۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - 20 December 2020
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر راه و شهرسازی با چهارخطه کردن جاده نورآباد- نهاوند خبر داد.

بانکداری ایرانی- دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت جاده مواصلاتی دلفان به سمت شهرستان‌های نهاوند،ملایر، بروجرد، اراک، تهران و سایر شهرستان‌هایی که بیشتر تردد و ترانزیت مردم دلفان از ابن مسیر است و از اهمیت سوق‌الجیشی برخوردار است این مسیر را به عنوان یکی از جایگزین‌های کریدور شمال به جنوب مطرح کردیم.

وی اضافه کرد: عریض تر شدن مسیر فوق می‌تواند به رونق بیشتر اهالی این منطقه کمک شایانی کند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چهارخطه شدن مسیر جاده نورآباد- نهاوند می تواند شهرستان دلفان را از انزوای اقتصادی و اجتماعی خارج کرده و گام مهمی برای پیشبرد این منطقه در مسیر توسعه خواهد بود.

ابراهیمی تصریح کرد: متاسفانه حجم بالای تردد از این مسیر سبب شده روزانه شاهد تصادفات مرگبار باشیم که این امر اهمیت چهارخطه کردن مسیر را دو چندان می‌کند.

وی بیان کرد: خوشبختانه درخواست چهارخطه کردن جاده مواصلاتی نورآباد-نهاوند از سه راهی زالی تاپاسگاه قلعه قباد را مطرح کردیم که وزیر راه و شهرسازی موافقت خود را با انجام این موضوع اعلام کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: