کد خبر: ۱۸۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - 29 November 2020
مهدی مهدوی در خصوص تسعیر ارز دارایی‌ها و بدهی‌ها گفت: با توجه به اینکه تاریخ ابلاغ نامه بیمه مرکزی ۲۶ آبان ماه بوده است و مطابق با ضوابط سازمان بورس، شرکت ملزم است صورت ها‌ی مالی حسابرسی شده شش ماهه را حداکثر تا ۳۰ آبان ماه در سامانه کدال منتشر کند. بنابرابن عملا امکان اعمال نامه بیمه مرکزی در صورت‌های مالی شرکت مقدور نبوده است.

 مدیرعامل بیمه سرمد توضیحاتی را در خصوص تسعیر ارز دارایی‌ها و بدهی ها ارائه داد.


به گزارش بانکداری ایرانی ،  مهدی مهدوی در خصوص تسعیر ارز دارایی‌ها و بدهی‌ها گفت: با توجه به اینکه تاریخ ابلاغ نامه بیمه مرکزی ۲۶ آبان ماه بوده است و مطابق با ضوابط سازمان بورس، شرکت ملزم است صورت ها‌ی مالی حسابرسی شده شش ماهه را حداکثر تا ۳۰ آبان ماه در سامانه کدال منتشر کند. بنابرابن عملا امکان اعمال نامه بیمه مرکزی در صورت‌های مالی شرکت مقدور نبوده است.

وی افزود: لازم به ذکر است زمان گزارش حسابرسی ۲۷ آبان ماه بوده و تاریخ در کدال ۲۸ آبان ماه بوده است.

مهدوی گفت: با عنایت به اینکه عمده مبالغ دارایی و بدهی های ارزی این شرکت دارای منشاء خارجی هستند لذا اعمال مفاد نامه ارسالی بیمه مرکزی دارای اثرات و اهمیت ریالی زیادی بر صورت‌های مالی شرکت نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در صورت‌های مالی ۳ ماهه سوم براساس ابلاغیه‌های بیمه مرکزی و آن سازمان محترم اقدامات لازم براب تسعیر ارز و افشاء آن در صورت‌های مالی انجام خواهد شد.

 

شفاف سازی بیمه سرمد در خصوص تاثیر تسعیر ارز بر صورت های مالی

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: