کد خبر: ۱۸۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - 23 November 2020
سهام بانک تجارت بعد از چند روز وقفه معاملاتی در تاریخ اول آذر بازگشایی شد که روز گذشته با افزایش ۴ درصدی به قیمت ۳۳۴ تومان رسید. این درحالی است که در دو روز گذشته حجم معاملات این نماد بسیار عالی بوده و نشانه‌های خوبی برای این سهم محسوب می‌شود.

از ابتدای هفته به‌طور کل سهام صنایع بانکی مورد اقبال سرمایه گذاران قرار گرفته است و روز گذشته وتجارت لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص داد و ورود پول حقیقی برای آن ۸۰ هزار میلیارد تومان بود.

به گزارش   بانکداری ایرانی ،  سهام بانک تجارت بعد از چند روز وقفه معاملاتی در تاریخ اول آذر بازگشایی شد که روز گذشته با افزایش ۴ درصدی به قیمت ۳۳۴ تومان رسید. این درحالی است که در دو روز گذشته حجم معاملات این نماد بسیار عالی بوده و نشانه‌های خوبی برای این سهم محسوب می‌شود.

وتجارت  در یک ماه گذشته این سهم متوقف بوده و در سه ماه گذشته بازدهی ۱۰ درصد و در یک‌سال گذشته بازدهی ۶۵۵ درصدی را ثبت کرده است.

براساس این گزارش  بانک تجارت در ۶ماه گذشته  از نظر عملیاتی رشد داشته که ۲۷,۰۱۶,۹۴۲ میلیون ریال سهم این بانک از درآمدهای مشاع بوده و رشد خوبی نسبت به مدت مشابه دارد. در مجموع نتیجه مبادلات ارزی باعث شده سهم از زیان دهی در ۶ ماه قبل به سود ۴۵ ریالی برسد.

همچنین در گزارش یک ماهه منتهی به مهر درآمد تحقق یافته تسهیلات اعطایی طی مهر ماه ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۹,۹۰۲,۱۹۷ میلیون ریال بوده که ۷/ ۴ درصد بیشتر از متوسط درآمد تحقق یافته تسهیلات اعطایی طی ۶ ماه گذشته بوده است. از منظر معاملات این نماد باید اشاره کنیم که با توجه به سهم ۳۰ درصدی سهام شناور این نماد که حدودا ۶۷۰ میلیارد برگه سهم است و۷ درصد صنعت بانک را به خود اختصاص داده است، در پایان روز معاملاتی دوم آذر ماه، دو میلیارد برگه سهم جابه جا شده است که این حجم بیش از ۱۵ برابر میانگین حجم ماه است.

ورود پول حقیقی در روزهای گذشته و همچنین حجم بالای معامله در این سهم، می‌توانیم منتظر روزهای پر رونقی تا پایان سال در این نماد باشیم.

لیلا فریادرس
برچسب ها: بانک تجارت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: