کد خبر: ۱۸۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - 21 November 2020
بیمه دی در دو فصل نخست سال جاری 895 میلیارد تومان سود خالص ساخت که حاکی از رشد دو برابری سود خالص بیمه دی نسبت به سال گذشته است و نسبت به نیمه نخست سال گذشته 1090 درصد رشد داشته است .

بیمه دی؛ در دو فصل دو برابر سال گذشته سود ساختبه گزارش   بانکداری ایرانی ، شرکت بیمه دی که با نماد "ودی " و با سرمایه ثبت شده 250 میلیارد تومانی در فرابورس ایران در حال فعالیت صورت های مالی حسابرسی نشده شش ماه منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری را منتشر کرد.

براساس این گزارش این شرکت بیمه ای 114 درصد حق بیمه ای تولیدی خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داد و به رقم 458 میلیارد تومان رساند در همین مدت یک هزار 95 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که نسبت به مدت مشابه سال 9 درصد کاهش داشته که حاکی از عمل کرد مطلوب این شرکت هم دربخش تولید حق بیمه و هم کنترل و کاهش خسارت ها است .

هزینه خسارت این شرکت خصوصی 32 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت و دربخش درآمد حق بیمه با افزایش 18 درصدی، این درآمدها به رقم یک هزار 862 میلیارد تومان رسید این رقم در پایان شهریور ماه سال گذشته یک هزار و 582 میلیارد تومان بود.

بیمه دی از فعالیت های بیمه ای 715 میلیارد تومان سود ناخالص شناسایی کرد که 983 درصد رشد نسبت به نیمه نخست سال گذشته داشته است این شرکت در پایان شریور ماه سال گذشته 66 میلیارد تومان سود ناخالص فعالیت های بیمه ای داشته است .این شرکت در بخش سرمایه گذاری از محل ذخایر فنی 172 میلیارد تومان درآمد کسب کرد که شاهد رشد461 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته است .

عملکرد کرد بسیار مطلوب بیمه دی در بخش فعالیت بیمه گری و بخش سرمایه گذاری ها در این دو فصل ، این شرکت را به سود خالص 895 میلیارد تومان رساند که دو برابر سود خالص بیمه دی در سال گذشته است. سود خالص این شرکت در سال گذشته 447 میلیارد تومان بود .

سود هر سهم "ودی" درپایان شهریورماه سه هزار 581 ریال ثبت شد که حاکی از رشد 1090 درصدی در این دوره زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است و همچنین سود هر سهم نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر افزایش داشته است .

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: