کد خبر: ۱۸۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - 15 November 2020
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: رویکرد دولت حمایت از توسعه پایدار کشاورزی است و در این مسیر دستگاه‌های مرتبط باید بیشترین تعامل و همکاری را برای رفع مشکلات کشاورزان داشته باشند.

حسین عباسی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از گلخانه ۴ هکتاری سبزی و صیفی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تولیدات کشاورزی نقطه ثقل اقتصاد پیشوا به حساب می‌آید، بیان کرد: کشاورزی به نوبه خود کاری بسیار پرزحمت است و نباید برای فعالان این بخش مانع‌تراشی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: رویکرد دولت حمایت از توسعه پایدار کشاورزی است و در این مسیر دستگاه‌های مرتبط باید بیشترین تعامل و همکاری را برای رفع مشکلات کشاورزان داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا افزود: در صورت تامین سوخت مورد نیاز گلخانه هوشمند ستاری با سازه‌های فلزی استاندارد و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان، این گلخانه سالانه حدود یک‌هزار تن محصولات سبزی و صیفی از جمله فلفل رنگی و گوجه زیتونی تولید می‌کند که نیمی از آن به کشورهای روسیه، آسیای میانه، عراق و حوزه خلیج فارس صادر خواهد شد.

عباسی خاطرنشان کرد: ارزش صادرات محصولات این واحد تولیدی حدود یک و نیم تا دو میلیون دلار برآورد شده و با فعال شدن آن برای حدود ۶۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: