کد خبر: ۱۸۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - 02 November 2020
کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی کرونا اعلام کرد: ۱۰ استان کشور با روند صعودی موارد بروز و بستری کرونا یا یک پیک جدید این بیماری مواجه هستند.

به گزارش ایرنا از وبدا، کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی مقابله با کرونا روز دوشنبه اعلام کرد: موارد ابتلا و مرگ و میر کرونا در کشور بالا است. روند آن همچنان صعودی است و در استانهای سمنان، کردستان، کرمانشاه، خراسان شمالی، کرمان، مازندران، تهران، گیلان، فارس و گلستان روند صعودی یا شروع پیک جدید مشاهده شده است.

این گزارش می افزاید: در هشت استان شامل همدان، مرکزی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، هرمزگان روند ثبات موارد ابتلا و مرگ کرونا با تغییرات مختصر صعودی مشاهده شده است.

کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی کرونا در گزارش وضعیت اپیدمی کرونا در هفته منتهی به ۹ آبان اعلام کرد: در هشت استان قم، آذربایجان شرقی، البرز، زنجان، خراسان رضوی، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان روند با ثبات کرونا با تغییرات مختصر و نامنظم وجود داشته است.

این گزارش می افزاید: به نظر می رسد دو استان یزد و خراسان جنوبی اخیرا یک پیک کرونا را پشت سر گذاشته است در سه استان لرستان، ایلام و آذربایجان غربی نیز ناسازگاری داده ها اجازه تحلیل درستی از وضعیت اپیدمی را نمی دهد. باید مدنظر داشت که یک استان می تواند چندین پیک منحنی کرونا را تجربه کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: