کد خبر: ۱۸۶۷۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - 01 November 2020
به تازگی پیشنهاد برگزاری نمایشگاه آنلاین تحت عنوان «BIMEH LIVE 2020» به شرکت ای بیمه ای ارایه شده است که بسیاری از بیمه گران و درست اندرکاران این صنعت متعقداند که این نمایشگاه برای ذی نفعان این صنعت آب ندارد شاید برای برگزار کنندگان نان دارد.

به گزارش بانکداری ایرانی ، به تازه گی به شرکت های بیمه ای بسته ای پیشنهاد شده است که بر اساس آن قرار است «اولین نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه» برگزار شود. هزینه برگزاری این رویداد را حدود ۱۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

با شیوع بیماری همه گیر کرونا در سراسر دنیا همه شئونات زندگی مردم دستخوش تغییرات گسترده ای شده است بطوری که تا قبل از این اتفاق تصور چنین تغییرات حتی در فیلم های عملی تخیلی هم به ندرت دیده می شد، شاید مهمترین تغییر تبدیل حضور واقعی انسان ها به حضور مجازی باشد این حضور در فعالیت های اقتصادی که با معیشت مردم بطور مستقیم در ارتباط است بسیار پر رنگ تر است .

برهمین اساس همه ای فعالیت های اقتصادی دچار تغییر شده اند یکی از این فعالیت ها ، فعالیت بیمه گری است که از نحوه ارایه خدمات تا تبلیغات عمدا از قالب حضوری به قالب مجازی رفته است و اخیرا پیشنهادی برگزاری نمایشگاه آنلاین تحت عنوان «BIMEH LIVE 2020» به شرکت ای بیمه ای ارایه شده است که بسیاری از بیمه گران و درست اندرکاران این صنعت متعقداند که این نمایشگاه برای ذی نفعان این صنعت آب ندارد شاید برای برگزارکنندگان نان دارد.

منتقدان برگزاری این نمایشگاه چند دلیل مهم برای انتقاد خود مطرح می کنند مهترین آنها هزینه سنگین آن دراین شرایط اقتصادی است که بسیاری از کسب و کار دچار مشکل شده اند، این هزینه را برای یک رویداد آنلاین که مهمترین ویژگی آن باید کم هزینه بودن است غیرمنطقی می دانند و همچنین باز خورد این نمایشگاه را برای صنعت بیمه در مقابل هزینه آن قابل اعتناء نمی دانند و برخی هم متعقداند این هزینه می توان در قالب ایفای مسئولیت های اجتماعی به جامعه ارایه داد تا دراین شرایط سخت اقتصادی مرهمی برای درد بخشی از جامعه باشد .

بنابراین لازم است نهاد ناظر صنعت بیمه کشور با نظر گرفت شرایط اقتصادی کشور همچنین شرایط پر خطری که شرکت های بیمه ای در آن قرار به طور دقیق این موضوع مورد بررسی قرار دهد و حتما نظرات منتقدان درنظر گرفته شود تا منافع ذی نفعان اصلی این صنعت تامین گردد.

 
 
لیلا فریادرس
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
شما که منتقد این نمایشگاه هستید پس چرا تمام اخبار آن را به صورت مکتوب و فیلم پوشش می‌دهید؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: