کد خبر: ۱۸۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - 23 October 2020
مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای از بسته بودن پنج جاده کشور و ممنوعیت تردد کامیون در محور هراز تا روز دوشنبه پنجم آبان خبر داد.

 به گزارش روز جمعه ایرنا، این مرکز گزارش داد: بر اساس اطلاعات‌ به دست آمده از دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از ۲ هزارو ۲۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

تردد روان در جاده های تهران - شمال

مرکز مدیریت راه ها درخصوص آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی نیز اعلام کرد که اکنون در محور هراز، فیروزکوه و کندوان و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان گزارش شده و در این محورها، بارش و مداخلات جوی نیز گزارش نشده است.

انسداد جاده فرعی شمشک - دیزین و محور خرم‌آباد - پلدختر

بر اساس اعلام این مرکز، ‌ جاده شهداد - نهبندان، محور خرم‌آباد - پلدختر، محور قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و جاده فرعی شمشک - دیزین کماکان به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

آزادراه‌ تهران-کرج پرترافیک‌ترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

طبق این گزارش، بیشترین تردد در شبانه‌روز گذشته در آزادراه تهران-کرج، آزادراه‌ کرج-تهران و آزادراه قزوین-کرج ثبت شده است.

ممنوعیت تردد کامیون تا بامداد روز پنجم آبان در محور هراز

براساس اعلام این مرکز، تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز دوشنبه در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: