کد خبر: ۱۸۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - 21 October 2020
بانک گردشگری در نیمه نخست سال جاری  158 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد درحالی که در مدت مشابه سال گذشته 95 میلیارد تومان زیان خالص داشته است.

بانک گردشگری 158 میلیارد تومان سودخالص شناسایی کردبه گزارش بانکداری ایرانی ، بانک گردشگری درنیمه نخست سال جاری برای هر سهم 106 ریال شناسایی کرد در صورتی که در نیمه نخست سال گذشته 158 ریال زیان داشته است .

بانک گردشگری که با سرمایه ثبت شده 600 میلیارد تومانی در فرابورس ایران در حال فعالیت است صورت‌های مالی میاندوره‌ای 6 ماهه منتهی به پایان شهریور ماه سال 99 را منتشر کرد.

براساس این گزارش حسابرسی نشده ، این بانک خصوصی در نیمه نخست سال جاری یک هزار و 522 میلیارد تومان در مجموع درآمد کسب کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته درآمد این بانک 46 درصد افزایش یافت این  رقم در  نیمه نخست سال گذشته  یک هزار و 44 میلیارد تومان بود.

برهمین اساس درآمدهای مشاع بانک گردشگری 49 درصد رشد داشته است اما درآمد های غیر مشاع آن 41 درصد در این دوره زمانی نسبت به دور مشابه در سال گذشته کاهش داشته است در این بخش سود حاصل از مبادلات ارزی یک هزار و 382 درصد و سود حاصل از سرمایه گذاری ها و سپرده گذاری ها 39 درصد افزایش یافت و در مجموع درآمد های  مشاع بانک به رقم چهار و 122 میلیارد تومان افزایش یافت و در واقع عملکرد مطلوب بانک گرشگری در بخش درآمدهای مشاع باعث سود آوری این بانک خصوصی در سال جاری شده است .

بنابر این گزارش "وگردش" در این دوره شش ماهه سود خالص 158 میلیارد تومان را ثبت کرد این رقم در مدت مشابه سال گذشته منفی 95 میلیارد تومان بوده است و همچنین زیان انباشته این شرکت فرابورسی با کاهش 81 درصدی به رقم 76 میلیارد تومان رسید.

بانک پارسیان 1.4 هزار میلیارد تومان سود ساخت
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: