کد خبر: ۱۸۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - 19 October 2020
سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس از تصویب کلیات طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در این جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

رحیم زارع در گفت و گو با ایسنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز کمیسیون، طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار را مورد بررسی قرار دادیم که کلیات آن به تصویب رسید.

وی ادامه داد: با تصویب جزئیات این طرح، آغاز کسب و کارهایی که به طور مستقیم خطرهای امنیتی، زیست محیطی یا جانی ندارند نیاز به طی کردن مراحل صدور مجوز نخواهد داشت و فقط صاحب کسب و کار باید اطلاعات مربوطه را در درگاه ملی مجوزهای کسب و کار ثبت کند، بر این اساس و با تصویب این طرح امضاهای طلایی و بروکراسی اداری از روند صدور مجوزها حذف خواهد شد.

زارع افزود: با توجه به دغدغه وضعیت بازار مسکن و گرانی موجود در این بازار برای مردم در ادامه جلسه کمیسیون طرح دوفوریتی جهش تولید و تامین مسکن مورد بررسی قرار گرفت، در صورت تصویب این طرح مصالح، زمین و تسهیلات ساخت مسکن به میزان کافی فراهم خواهد شد.

برچسب ها: کسب و کار ، مجوزها ، اصل 44
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: