کد خبر: ۱۸۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - 19 October 2020
بیمه تجارت نو در نیمه نخست سال جاری برای هر سهم یک هزار و 621 ریال سود شناسایی کرد و سود خالص این شرکت با جهش یک هزار و 135 درصدی به 254 میلیارد تومان رسید .

بیمه تجارت نو در نیمه نخست سال جاری برای هر سهم یک هزار و 621 ریال سود شناسایی کرد و سود خالص این شرکت با جهش یک هزار و 135 درصدی به 254 میلیارد تومان رسید .

به گزارش بانکداری ایرانی ، شرکت بیمه تجارت نو صورت های مالی میاندوره ای شش ماه منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری (حسابرسی نشده) را منتشرکرد.

براساس این گزارش؛ شرکت فرابورسی تجارت‌نو در شش ماه نخست سال جاری 611 میلیارد تومان حق بیمه تولید و 143 میلیارد تومان خسارت بیمه گذاران را جبران کرد.

در این دوره زمانی 94 درصد حق بیمه تولیدی خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داد. در بخش جبران خسارت نه تنها افزایش نداشت بلکه 12 درصد کاهش نیز در پرداخت خسارت داشته است .

بر همین اساس این شرکت خصوصی 397 میلیارد تومان درآمد حق بیمه در این شش ماه کسب کرد و هزینه خسارت این شرکت 240 میلیارد تومان اعلام شد درآمد حق بیمه 78 درصد و هزینه خسارت 5 درصد نسبت به شش ماه نخست سال گذشته افزایش داشته است .

عملکرد بسیار مطلوب بیمه نجارت نو هم در بخش عملیات بیمه گری و هم بخش سرمایه گذاری ها باعث شد این شرکت 254 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کند که در مقایسه با نیمه نخست سال گذشته با جهش یازده برابری روبرو شد و در مقایسه با 12 ماه سال گذشته بیش از 85 درصد رشد داشته است .

بیمه تجارت نو به ازای هر سهم یک هزار و 161 ریال سود شناسایی کرد که شاهد رشد یک هزا و 137 درصدی بود و سود انباشته این شرکت با افزایش 642 درصدی در نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به رقم 348 میلیارد تومان رسید.

عملکرد مطلوب این شرکت فرابورسی باعث شد حقوق صاحبان سهام این شرکت با رشد 70 درصدی نسبت به پایان سال گذشته به رقم 581 میلیاد تومان برسد.

افزایش1135 سود خالص
 
علی سوری
برچسب ها: تجارت نو ، سود خالص
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: